Select Page

El passat cap de setmana tenia lloc a Barcelona, ​​el Saló Internacional de Turisme B-Travel, la fira nacional de turisme més important després de FITUR. En 5000 m2 i en ple centre de Barcelona, ​​més de 200 expositors, entre Agències de viatge, Tour operadors i destinacions turístiques, entre els quals no podia faltar Altea, van oferir els seus productes al quantiós públic assistent.

Altea, situada a l’estand de la Comunitat Valenciana i englobada en la marca Costa Blanca, va promocionar els seus productes turístics amb el lliurament de fullets de gastronomia, nàutica, submarinisme, snorkel, allotjaments, rutes BIC, Camins d’Altea, Serra Bèrnia, etc … a més de marxandatge de Visit Altea, a totes les persones interessades.

Altea també comptava amb una altra ubicació a la fira en l’àmbit industrial, instal·lat pel patronat Costa Blanca, gràcies a la participació de l’empresa alteana Cervesa Althaia Artesana, on també es promocionava el municipi.

La promoció “Made in Costa Blanca” pretén posar en valor els diferents sectors productius de la província per convertir-los en un nou producte turístic que contribueixi a desestacionalitzar la demanda.

Per a la responsable de Turisme, Anna Alvado, “la presència d’Altea en aquesta fira ha estat molt interessant per la gran quantitat de persones que han mostrat el seu interès per la nostra localitat. A més també s’han establert contactes amb empreses de turisme actiu i familiar interessades a Altea com a destinació turística, així com amb empreses audiovisuals que contactaran amb la nostra Film Office”. Alvado manifestava que “Altea ha de ser present a les fires nacionals més importants per poder mostrar el nostre producte únic i diferenciat respecte als nostres competidors més propers i més, tractant-se de Catalunya, mercat emissor importantíssim per al nostre municipi”.

Pin It on Pinterest