Select Page

L’edil de Turisme, Anna Alvado, es mostra molt satisfeta amb el treball realitzat en la fira

Hui finalitza la Worl Travel Market de Londres, i l’edil de Turisme de l’Ajuntament d’Altea, Anna Alvado, ha valorat de forma molt positiva l’estada d’Altea en aquesta important cita turística, així com ha detallat les reunions de treball mantingudes.

Com ha explicat l’edil de Turisme, “dins de l’espai que ocupa Turespaña han estat les 6 marques valencianes més importants, i Altea ha tingut el seu stand sota la marca de la Costa Blanca. L’objectiu primordial de les nostres reunions i presència a Londres ha sigut millorar la nostra ocupació i atraure a un major nombre de visitants del perfil que volem per a Altea. Un perfil de turista sostenible que sàpia valorar el que tenim amb l’objectiu de trencar amb l’estacionalidad, descongestionar la temporada alta i que la temporada baixa siga molt millor del que és fins ara”.

En quant a l’agenda de treball mantinguda per la delegació alteana desplaçada a Londres, Anna Alvado comentava que “el dilluns al matí va ser una jornada institucional, amb la presència del President de la Generalitat, Ximo Puig; el Secretari Autonòmic de Turisme, Francesc Colomer; el president de la Diputació, Cesar Sánchez i el Diputat de Turisme, Eduardo Dolón, entre altres autoritats, que van manifestar molt interés per la nostra oferta. Altea ja sola és un reclam i vam poder mostrar-los els 8 fullets que portem que inclouen la nostra oferta d’allotjament, sector nàutic, 4º Centenari de la Carta Pobla amb el turisme cultural, i altres bondats del municipi”.

“Les xifres del turista britànic que visita Espanya són fantàstiques i per açò considerem que la nostra presència ací és vital perquè es tracta d’un perfil de turista que està canviant. Els britànics cada vegada són més atrevits quant a gaudir de la gastronomia i viure noves experiències. Ja no solament volen descansar o divertir-se en la platja. S’ha encunyat un nou terme, el “beach plus” que atén a aquest tipus de demanda i que Altea pot satisfer amb els nostres 8 quilòmetres de platja, sol i clima però també amb l’àmplia oferta que tenim de productes turístics. L’estratègia de Turespaña de cara al 2018 està centrada en aquest tipus de turista actiu i Altea té la majoria de productes que demanda”; ha apuntat la responsable municipal de Turisme.

Anna Alvado ha concretat les diverses reunions mantingudes en la WTM com les dutes a terme amb turoperadores que estan cercant noves destinacions en la Costa Blanca. “Els vam mostrar el material que portem, entre el qual també es troba un vídeo muntat per a l’ocasió. Entre ells destaca un turoperador britànic que va mostrar molt interés; dos turoperadores relacionat amb el turisme esportiu, un d’anglés i un altre holandés que s’interessen especialment pel ciclisme i dos turoperadores d’Orient Mitjà interessats a la Comunitat Valenciana, un de Jordània i un altre de Barhéin, que especialment cerquen municipis turístics tranquils com és Altea. També vam tenir una reunió amb Beniconect per a valorar el que inclogueren Altea en la ruta Benidorm-Calp”.

I en l’últim dia de la fira, la delegació alteana es va reunir amb agències de viatges de Catalunya, Portugal i unes altres que operen en tot el territori nacional i que han mostrat interés per Altea. Intenses jornades de treball en la Word Travel Market de Londres que Anna Alvado ha valorat molt positives.

 

Pin It on Pinterest