Select Page

L’Ajuntament d’Altea i la Cooperativa Agrícola d’Altea han arribat a un acord per a llançar diverses campanyes promociona’ls de la marca ‘Altea’, utilitzant per a això les etiquetes de cítrics i nespres de Frutaltea i de la cervesa artesanal de nespra “Nispra”. D’aquesta manera, es va a incorporar en les etiquetes el Codi QR de ‘Visit Altea’. 
En la presentació de la iniciativa promocional l’edil de Turisme i Comerç, Vigela Lloret, va comparèixer juntament amb el President de la Cooperativa Agrícola, Paco Devesa, i el seu Director Gerent, Chema Pérez. L’edil de Turisme va destacar que en aquesta ocasió promocionem al costat de Frutaltea, les marques Nispra i Visit Altea “que s’uneixen per a promocionar la marca ‘Altea’ en el món”. 
Lloret va destacar que “la col·laboració públic-privada és primordial per a posar en valor Altea i tot el que el nostre municipi comporta, que en aquesta ocasió consisteix a donar a conèixer un producte artesà elaborat amb la nespra alteana i que porta la marca Altea a tots els països on la Cooperativa Agrícola d’Altea ven” 
Per la seva banda, Paco Devesa va afirmar que per a fer promoció d’Altea la Cooperativa ha decidit que totes les caixes de cítrics que Frutaltea comercialitza en el mercat nacional e internacional porten una etiqueta que, a més del nom del producte i altres dades, incorpora un codi en el sistema QR que tindrà un accés directe on-line amb la pàgina ‘Visit Altea’. 
La Cooperativa Agrícola d’Altea es troba entre les més importants de la Comunitat Valenciana i els seus productes, especialment nespres i cítrics, es distribuïxen en el mercat nacional, i s’exporten a països com Itàlia, França, Portugal i Alemanya, però també a països àrabs, Estats Units i Canadà, i en tots ells, va ressaltar Devesa, Frutaltea promocionarà la marca ‘Altea’ a través de la web ‘Visit Altea’ i la seva estratègia en xarxes socials. 
A més dels cítrics i nespres, la Cooperativa Agrícola ha llançat recentment al mercat la cervesa artesanal ‘Nispra’ que també durà en la seva etiqueta el logotip de ‘Visit Altea’ amb el seu codi QR. Per a Devesa és una promoció perfecta “amb un producte tan nostre donar-nos a conèixer en l’exterior”. 
La Cooperativa Agrícola d’Altea va llançar al mercat la cervesa ‘Nispra’ el passat mes de juny. Des de llavors, i tenint en compte que no és una cervesa industrial, s’han distribuït 18.000 ampolles. Es comercialitza en restaurants d’Altea, i també s’han fet degustacions a Madrid i La Vila Joiosa. “Nispra” es podrà degustar en la pròxima presentació de la nova estratègia de promoció turística Visit Altea que serà el pròxim 19 de Desembre en el Mirador de Palau Altea. Al ser una cervesa artesanal la producció és limitada, encara així, va afirmar Devesa, “s’han trencat les previsions i hem triplicat les vendes” i va afegir que “és la cervesa artesanal de la Comunitat que més sortida ha tingut al mercat”. Nispra i Visit Altea estaran el pròxim mes d’abril en el Saló Internacional del Gourmet a Madrid. 

Pin It on Pinterest