Select Page

La regidoria de Turisme realitza una campanya de publicitat exterior en format monopostes de grans dimensions. Els dos panells estan situats en punts estratègics de carretera en l’AP-7 i l’autovia Madrid-Alacant. L’edil de l’àrea destaca que “aquesta acció es realitza dins del conveni entre Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament per a la realització d’accions de màrqueting turístic i promoció d’Altea”.

“Davant la situació excepcional creada davant la pandèmia de la COVID-19, és fonamental generar visibilitat d’Altea com a destí vacacional”, defensa Xelo González, regidor de Turisme. I afig que, “després de consultar al Consell Local de Comerç i Turisme, consensuarem aquesta estratègia”.

Els punts de col·locació dels monopostes han sigut triats de manera estratègica amb l’objectiu de generar impactes en zones d’elevat trànsit de vehicles. Concretament, un està situat en l’AP-7 a l’altura d’Oliva, visible des del carril en direcció a Alacant, la circulació del qual s’ha intensificat una vegada liberalitzada per visitants procedents de Catalunya, Castelló o València que es dirigeixen a poblacions de costa. El segon punt està a l’altura de Monfort – Orito. També atén un elevat trànsit de vehicles que utilitzen de manera assídua i constant l’autovia A-31 que uneix Madrid amb Alacant. Aquest es troba poc abans del desviament a Alacant, Benidorm, València i Elx, per la qual cosa pot arribar a conductors de diferent origen com Madrid, Conca o Albacete.

Pin It on Pinterest