Select Page

Mancant Comissió de Festes, ha estat la Parròquia de l’Olla d’Altea, els veïns i la regidoria de Festes els que s’han encarregat d’organitzar els actes religiosos i d’oci que tindran lloc este proper cap de setmana durant la celebració de la festivitat de Sant Llorenç a l’Olla d’Altea. Així ho ha donat a conèixer l’edil de Festes, Joaquim Devesa, que ha agraït les col·laboracions rebudes.

L´edil ha explicat que “s’han preparat uns actes religiosos i civils per celebrar esta festa amb tanta tradició; punt neuràlgic de l´estiu d´Altea el dissabte dia 12 amb el dispar del gran i reconegut Castell de l´Olla”.

A partir d’esta vesprada, 9, 10 i 11 d’agost a les 20:00h a la Parròquia de Sant Llorenç tindrà lloc el Tridu a Sant Llorenç, a instàncies dels veïns i la Parròquia amb D. Pablo Cremades al capdavant.

El dissabte 12 tindrà lloc el Castell de l’Olla, “la nit més màgica de l´any”, com així l´ha qualificat el regidor. Una vetllada en què la col·laboració de l’Ajuntament, la Comissió del Crist de la Salut 2024 i la Federació de Moros i Cristians Sant Blai, a través de les alferecies, permetrà gaudir de música, de servei de barra i revetlla per a tots els assistents amb l’objectiu de mantenir la tradició i les arrels que són Sant Llorenç pel Castell de l’Olla.

El diumenge 13, a les 10:00h se celebrarà la Missa ordinària dominical i ja a la vesprada a les 19:30h tindrà lloc la Missa en Honor a Sant Llorenç i la posterior romeria.

I tancarà la celebració de Sant Llorenç 2023 la Missa de Difunts del dilluns 14 a les 12:00h.

“Anime tot el poble d’Altea i especialment els veïns de l’Olla que participen d’estes festes i facen una vegada més uns dies especials de germanor i alegria al voltant, en esta ocasió, a la nit del Castell de l’Olla .

Joaquim Devesa ha conclòs la seua intervenció agraint novament totes les col·laboracions que permetran la celebració de Sant Llorenç. “Espere que els propers anys se celebre la festa com és habitual, organitzada per una Comissió de Festes”. Ha declarat el responsable municipal de Festes.

Pin It on Pinterest