Select Page

El cicle explicarà com millorar el servei de venda i l’optimització de les xarxes socials

Amb l’objectiu de formar als empresaris locals en noves tècniques comercials, la regidoria de Comerç i l’associació Feria de Eventos Altea han organitzat dos cursos per a la millora de l’atenció al client durant el procés de venda i la gestió de les xarxes socials per a un ús empresarial.

El cicle inclou dos cursos diferenciats. El primer, del 30 de novembre al 3 de desembre, introduirà als assistents en els conceptes venda suggerida i experiència de client, i com estos generen impacte i afavoreixen en l’augment del tiquet mitjà. L’encarregada d’impartir la jornada serà Vigela Lloret, experta en Intel·ligència Emocional. L’altre curs, del 14 al 17 de desembre, donarà les claus per a elegir la campanya corresponent en Instagram i Facebook Ads segons els objectius de l’empresa. En este cas, Sergio Magán, expert en Instagram, exposarà el contingut.

Totes les sessions s’impartiran en el Centre Juvenil en horari de 14:45 a 16:45 hores. Els interessats han de formalitzar la seua inscripció en les dependències de la regidoria de Comerç en la planta baixa de l’Ajuntament o mitjançant el correu electrònic comercio@altea.es.

Fruit de la col·laboració entre l’Ajuntament i l’associació d’empresaris, “com que un any més no s’ha pogut celebrar la Fira d’Esdeveniments, hem aprofitat per a seguir dotant de material de protecció contra la covid als seus associats”, ha explicat el regidor de Comerç, Miguel de la Hoz.

Pin It on Pinterest