Select Page

El regidor d’Infraestructures, Roque Ferrer, dóna a conèixer esta nova eina informàtica que transporta la gestió del Cementeri Municipal del segle XIX al XXI.

Roque Ferrer, edil d’Infraestructures, ha informat que el registre i base de dades del Cementeri Municipal passa ‘’del paper a l’ordinador’’, a través d’un programa informàtic específic per a la gestió de cementeris, que facilitarà el treball i li conferirà una major seguretat i garantia de durabilitat a les dades protegides.

‘’Fins ara les gestions de registre del cementeri alteà es realitzaven de manera  tradicional, amb paper i bolígraf, per la qual cosa des de l’àrea d’Infraestructures s’ha decidit donar este pas de gegant en quant al suport de dades’’, ha explicat el regidor.

Segons Ferrer, és una empresa externa la que s’ha encarregat de subministrar el programa de gestió del cementeri municipal ja que el departament de Sistemes d’Informatització de l’Ajuntament d’Altea no té disponibilitat per a desenrotllar per mitjans propis una aplicació d’estes característiques, ‘’encara que sí que hem comptat amb el seu assessorament per a seleccionar l’aplicació’’.

El regidor de l’àrea d’Infraestructures,  de qui depèn el Cementeri, ha afirmat que ‘’gràcies a l’adquisició d’este programa informàtic que té un cost de 3.980,90€,  la gestió del mateix serà molt més ràpida, precisa i segura, a més de destacar que també hem aconseguit connectar tots els edificis municipals mitjançant fibra òptica per a aconseguir que les gestions del personal siguen més eficients, com en el cementeri alteà on es feia necessari millorar i agilitzar la seua gestió’’.

 

Pin It on Pinterest