Select Page

Des de la Regidoria de Participació Ciutadana
s’està treballant
per a potenciar l’ús de la ‘Bústia
Ciutadana’
, que es troba situat en la pàgina web de l’Ajuntament, amb
l’objectiu de transformar-ho en una
“vertadera ferramenta de comunicació directa i personalitzada amb tots els
regidors, així com amb els diferents departaments municipals”,
tal com ha
assenyalat l’edil de Participació, Bea González.

Segons ha explicat la regidora, “volem eliminar aqueixa barrera que s’ha
creat entre polítics i ciutadans i, des d’aquest equip de govern, considerem
imprescindible que els nostres veïns tinguen un canal de comunicació obert de
manera permanent amb nosaltres, de manera que ens puguen traslladar els seus
suggeriments d’una manera còmoda, ràpida i eficaç”.
De fet, “totes les consultes que arriben a la bústia
seran remeses directament als departaments pertinents, i es contestaran en el
termini de temps més breu possible”,
ha destacat González. 

Així mateix, l’edil ha anunciat que s’ha
resituat la Bústia dins de la web de l’Ajuntament (www.altea.es), de manera que
siga el més visual possible i fàcil de trobar per a l’usuari. També ha avançat
que para tots aquells que no disposen d’internet es va a instal·lar una bústia
física, tant en l’Ajuntament com en l’extensió administrativa d’Altea la Vella. 

Cal recordar que, a més de la ‘Bústia Ciutadana’, l’Ajuntament també
està treballant actualment en la reforma de la App municipal, de manera que
aquestes dues eines “s’emmarquen en
l’objectiu d’aprofundir en la transparència i participació real i efectiva
”,
tal com ha destacat l’edil.

Pin It on Pinterest