Select Page

El regidor d’Infraestructures, Santiago Ronda, i l’alcalde, Andrés Ripoll, han anunciat que dijous que ve, l’Equip de Govern portarà a Ple l’Expedient de Contractació de Gestió de Servicis Públics, Concessió Arreplegada de Residus Sòlids Urbans i Neteja Viària. Contractació que, com ha indicat Ronda, estava caducada i que ha portat a l’Equip de Govern a treballar en un nou plec que cobrisca les necessitats demandades per la ciutadania.


Segons la informació facilitada pel responsable de l’àrea d’Infraestructures, “el nou plec de condicions reunix tots els servicis del terme municipal; tal és el cas de la neteja viària en urbanitzacions o un altre tipus d’actuacions que anteriorment no estaven previstes en el plec de 1997”. “En este plec també estan arreplegades les necessitats que hem anat veient amb el pas del temps, com és la posada en funcionament d’un ecoparc itinerant que recórrega les distintes zones del municipi diàriament perquè la gent puga desprendre’s d’efectes i utensilis reciclables, com per exemple ordinadors, tubs fluorescents de llum, radiografies, etc” ha afegit Ronda.


Santiago Ronda ha indicat que el nou plec de condicions del servici d’arreplega de fem i neteja viària establix la posada en funcionament de punts de subministrament de bosses per a l’arreplega d’excrements animals.


L’edil socialista ha volgut posar en relleu la importància que té per al municipi d’Altea l’aprovar l’esmentat plec de condicions ja que permetrà la licitació del servici i una millora del mateix.


Per la seua banda, l’alcalde ha oferit una sèrie detalls del plec de condicions, com és el nombre d’anys per al que es preveu la licitació; “el contracte serà per a 10 anys, a raó de 2.380.000€ anuals”, ha declarat Andrés Ripoll.


El primer edil alteà ha manifestat satisfacció per “portar a Ple el plec de condicions perquè este era un més dels compromisos que adquirim amb la ciutadania i ho hem complit. Ara, el tràmit que correspon és, després d’aprovar el plec en el Ple caldrà arreplegar les pliques de les diferents empreses per a analitzar-les per la Mesa de Contractació i proposar l’adjudicació a una de les empreses”.


Quant a la repercussió econòmica que tindrà la nova contracta del Servici d’Arreplega de Fems i Neteja Viària en els rebuts de l’usuari, l’alcalde hi ha assenyalat que “no hi ha un augment desmesurat de l’actual plec de condicions, per la qual cosa no crec que augmente en excés la taxa del fem”. A més, Andrés Ripoll ha desvelat que l’Equip de Govern presentarà una proposta al Ple en què es contempla dividir en dos semestres la taxa; és a dir que el ciutadà puga pagar el rebut del fem en dos vegades i no una a l’any com es ve fent.

Pin It on Pinterest