L’Ajuntament d’Altea ha dissenyat una campanya de promoció turística amb
l’objectiu de difondre i recolzar la destinació Altea en el període
vacacional de Setmana Santa.
L’edil de Presidència, Jesús
Ballester, ha informat sobre els continguts de la campanya i els mitjans
de comunicació en els quals s’ha dut a terme. “L’Ajuntament, indicava
Ballester, s’està esforçant per a promocionar i publicitar Altea en els
diversos mitjans, tant nacionals, autonòmics i provincials; en premsa i
televisió, amb l’objectiu d’atraure a més visitants a la nostra
destinació durant el pont de San José i les vacances de Setmana Santa”.
La campanya es va iniciar en el passat pont de San José, amb la
publicació d’amplis reportatges en mitjans de tiratge nacional, com El
Mundo i el diari La Razón. Aquesta estratègia publicitària té un doble
objectiu, ha explicat Jesús Ballester, “d’una banda, fidelitzar als
turistes que vénen habitualment a Altea i, d’altra banda, donar a
conèixer i atraure a nous turistes a la nostra localitat”.
L’àmbit d’actuació de la campanya inclou tant a premsa nacional com a
premsa provincial, amb la publicació el 28 de març d’un reportatge de
l’oferta turística d’Altea en el periòdic de major tiratge de la
província d’Alacant, el periòdic Informació, ‘’perquè els possibles
turistes de la província tinguen en compte a Altea com a destinació
turística per a la Setmana Santa”.
Altea i la seua oferta
cultural, gastronòmica, nàutica i d’oci també compta amb presència en
dos canals de televisió d’àmbit autonòmic. La gastronomia alteana va
ser la protagonista del programa ‘’Cuina de Mercat’’, que es va emetre
en el canal Televisió Mediterrani els passats 19 i 21 de març. A més,
Altea ha realitzat un espot televisiu que s’emetrà abans i durant la
Setmana Santa en la televisió autonòmica, 12TV.
‘’Cal tenir en
compte també, va recalcar l’edil, la constant presència d’Altea en el
suport online a través de la seua pàgina web visitaltea.es i les xarxes
socials Twitter , Facebook i Instagram‘’.
“El que tractem amb
aquesta campanya és donar la màxima visibilitat a Altea en diversos
mitjans i suports per a promocionar i posicionar la destinació turística
en els àmbits nacional, autonòmic i provincial’’.