Select Page

Les regidories de Foment de l’Ocupació i Turisme de l’Ajuntament d’Altea posen en marxa el Servei d’Informació i Prevenció Covid-19 per al Nucli Antic i Esdeveniments per facilitar la gestió d’aforaments en els espais i esdeveniments més visitats d’Altea. El servei s’encarregarà d’informar sobre el compliment de les normes i protocols establerts per l’autoritat sanitària per a protegir la salut de la població i dels nostres visitants durant la temporada estival.

Este servei informatiu anirà a càrrec de l’Empresa Pública de Desenvolupament Municipal amb la contractació de 12 persones joves, per tal de donar una oportunitat laboral a este col·lectiu i incentivar la seua qualificació professional.

La Junta de Govern de l’Ajuntament d’Altea ha aprovat recentment la posada en marxa del servei i el procediment i barems que regiran la selecció de personal i la constitució de la corresponent borsa d’ocupació.

El termini de presentació de sol·licituds comença hui divendres 9 de juliol i finalitzarà el proper dimecres 14.

Per participar en el procés de selecció, les persones interessades hauran de presentar la sol·licitud i la documentació acreditativa de mèrits segons les instruccions, barem i formularis, disponibles en https://altea.portalemp.com/proceso-seleccion-aux-info-casco -antiguo.html

i que també es poden obtenir en paper en les següents dependències municipals: Ajuntament, Casa de Cultura i Extensió Administrativa Altea la Vella.

La presentació de la documentació de sol·licitud es podrà fer de manera presencial a l’Agència de Desenvolupament Local, situada a la 2a planta de la Casa de Cultura, on es resoldrà qualsevol dubte o consulta sobre el procediment. També podrà realitzar-se la presentació de la sol·licitud de manera digital amb signatura electrònica, a través del procediment de Sol·licitud General habilitat a la seu electrònica d’Altea.

Com ha explicat la responsable municipal de Foment de l’Ocupació, Maria A. Laviós, “mitjançant el procés selectiu que s’obri hui, es conformarà una borsa d’ocupació temporal que posarà a disposició de l’Empresa Pública de Desenvolupament Local un llistat ordenat de persones amb els perfils professionals idonis per cobrir les necessitats d’informació i prevenció enfront del COVID 19 en espais de pública concurrència o en moments de gran interacció social, amb la finalitat última de vetllar per la protecció de la salut de la població i de les persones que ens visiten”.

El procés selectiu es realitzarà en dues fases: barem de mèrits i entrevista. La puntuació total de les dos fases determinarà el llistat ordenat de les persones candidates que serà facilitat a la pública per realitzar les contractacions i que es duran a terme en funció de les necessitats i organització del servei.

Requisits per ser candidat:

La convocatòria contempla la contractació temporal amb jornada a temps parcial -aproximadament el 50% de la jornada- de 12 persones, que exerciran tasques com informació turística bàsica; atenció ciutadana i protecció civil; informació per al compliment de les normes i protocols COVID 19 de protecció de la salut de la població en espais públics o esdeveniments i altres activitats de dinamització i atenció a persones visitants.

Segons les dades aportades per Laviós, el servei s’implementarà al més aviat possible, una vegada finalitzat el procés de selecció. S’oferirà diàriament en el període estival de més afluència i es pot estendre fins a mitjans d’octubre adaptant-se a les necessitats de cada moment. En l’etapa de menor afluència, es podrà reorganitzar el servei i limitar-se als caps de setmana i festius, a fi d’atendre adequadament les persones visitants en esta part final del període estival i facilitar el personal contractat la compatibilitat de la feina amb l’inici del curs.

En paraules de l’edil de Foment de l’Ocupació, “per mantenir el prestigi de la nostra població com a destinació turística segura i de qualitat dedicarem tots els esforços que siguen necessaris, sent una de les nostres prioritats la d’atendre a les necessitats de la ciutadania i del nostre entramat productiu”.

Pin It on Pinterest