Dimarts passat, la regidoria de Turisme va organitzar unes jornades formatives per a millorar l’assistència turística a visitants amb discapacitat a càrrec de l’empresa ILUNION que pertany al grup ONCE. Les primeres sessions es van dur a terme en el Club Nàutic d’Altea i en el Port Marina Greenwich.
Aquesta formació és fruit del diagnòstic de millores a realitzar després de l’elaboració del Pla d’Accessibilitat Turística d’Altea, que reflecteix la necessitat de “sensibilitzar, informar i formar als professionals del sector turístic sobre quines són les pautes d’atenció específiques quan ens relacionem amb turistes que tenen una discapacitat”.
Com explica l’edil de l’àrea, Xelo González, “aquestes accions persegueixen l’objectiu 10 “Reducció de les desigualtats” dels Objectius de Desenvolupament Sostenible i amb les recomanacions que Turisme Comunitat Valenciana ha indicat als destins”.
Després de consensuar aquesta acció en l’última sessió ordinària del Consell Local de Comerç i Turisme, el sector nàutic va ser el triat per a realitzar la formació temàtica. Finalment, González agraeix la col·laboració i la implicació de les dues entitats per poder realitzar aquestes formacions en dos dels principals punts turístics de la localitat.