- L’objectiu és evitar retards i afavorir la connexió a Benidorm amb la Línia 1 fins a Alacant capital
- El primer tren des de Benidorm fins a Dénia eixirà a les 6:28 h i l’últim a les 21:02 h i, en recorregut invers, a les 5:40 h i 20:40 h, respectivament
- La freqüència de pas dels trens queda establida en 1 hora i 15 minuts
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) modifica a partir del dissabte, 2 de juliol, els horaris de la Línia 9 del TRAM Metropolità d’Alacant (Benidorm-Dénia) a fi d’evitar retards i afavorir la connexió a Benidorm amb la Línia 1 que enllaça amb Alacant capital.
Els últims treballs de mesurament i oscultación relatius a l’estat de la via, en el tram sense renovar entre Calp i Dénia, han obligat a FGV a reduir la velocitat de pas en diferents punts entre ambdós estacions, fins que s’escometen les renovacions previstes, que seguixen el seu normal ritme de planificacions, licitacions, adjudicacions i execució d’obres.
El director gerent de FGV, Ángel García de la Bandera, ha explicat que “la Generalitat manté el seu compromís a recuperar i modernitzar esta línia, però la falta d’inversions durant anys del govern anterior obliga a prendre esta mesura per a poder garantir un major nivell de puntualitat en el servici, mentres continuen els treballs de modernització en el tram Calp-Dénia”.
Des de Benidorm cap a Dénia hi haurà quinze combois cada dia, el primer a les 5:50 h (que finalitza en Garganes) i a les 6:28 h el que realitza el trajecte complet. L’últim eixirà amb destí Garganes a les 22:25 h de Benidorm i a les 21:02 h el que finalitza el seu recorregut a Dénia. La freqüència serà d’1 hora i 15 minuts.
Des de Dénia cap a Benidorm hi haurà 13 combois cada dia, el primer a les 5:40 h amb recorregut complet. L’últim eixirà a les 20:40 h fins a Benidorm. Des de Garganes amb destinació a Benidorm eixirà a les 22:41 h. La freqüència serà també d’1 hora i 15 minuts.
Per a més informació sobre els servicis, els usuaris poden consultar els horaris de pas, a més de en les estacions i parades de TRAM, en el telèfon d’informació d’Atenció al Client (900 72 04 72), així com en la pàgina web www.tramalicante.es