Select Page

Pin It on Pinterest

Altea Digital
undefined
undefined
Les Finals Autonòmiques d’Handbol Juvenils que s’han disputat este dissabte a la ciutat esportiva d’Altea i les Finals d’Handbol Inclusiu han comptat amb un ambient d’excepció. Al llarg del matí, els assistents van poder gaudir d’un alt nivell esportiu que marca el futur de l’Handbol a la Comunitat Valenciana. I pel que fa a la jornada de vesprada, en què el protagonista va ser l’Handbol Inclusiu, serà difícil d’oblidar per a alguns joves alteans que van tenir l’oportunitat d’enfundar-se una samarreta i eixir al camp.
Esports vos convida a gaudir de les Finals Autonòmiques d'Handbol Juvenils que tindran lloc este dissabte 13 d'abril a la ciutat esportiva d'Altea en horari de matí; a més de les Finals d'Handbol inclusiu que tindran lloc en horari de vesprada.
Ahir a la vesprada tenia lloc, a la Casa de Cultura, la presentació del llibre “Encrucijada” de Pilar G-M Bermejo i Ximo Romá. L'acte va ser presentat per l'historiador alteà Juanvi Martín i en el transcurs del mateix van participar alguns dels integrants del grup de teatre local Pla i Revés que van llegir relats de l'obra. Jose M. Irañeta posava el toc musical a una vesprada literària en què van participar unes 150 persones.
Un grup de 38 agents de viatges i periodistes procedents d'Hongria, visitaven Altea, ahir a la vesprada de diumenge, de la mà de Turisme Comunitat Valenciana. Durant la seua estada al municipi van poder gaudir d´una visita guiada oferta pel departament municipal de Turisme i eren rebuts per la regidora de l’àrea, Xelo González.
Dissabte passat 9 de juliol va tindre lloc la XXI Marató de Donació de Sang Vila d'Altea, organitzat pel Centre de Transfusions de la Comunitat Valenciana i l'Ajuntament d'Altea. Les donacions que es van dur a terme van ser 50. Les persones solidàries que vulguen donar tindran una nova oportunitat el pròxim 28 de juliol al CEAM de 16.30 a 20:30h