Altea ha finalitzat amb èxit el seu pas promocional per la World Travel Market de Londres, una de les fires de Turisme més importants del món. Fins a la capital britànica es va desplaçar l’edil de Turisme, Xelo González i la tècnica del departament, Ana Pérez Alós, per a atendre les reunions de treball previstes amb el sector i promocionar la localitat.
“Ha sigut una fira intensa, amb moltes reunions amb empreses de tecnologia, xarxes socials, touroperadors… Empreses importants per al treball que realitzem com DTI”, ha comentat la regidora de Turisme, Xelo González.
L’equip de Turisme que s’ha desplaçat a Londres, no sols ha realitzat contactes professionals, sinó que també s’ha relacionat amb el públic general. El turista britànic, segons han informat, s’interessa sobretot per Altea com a destí de naturalesa, amb les seues rutes de senderisme, l’esport nàutic, el ciclisme.
“Continuem treballant per desestacionalitzar el turisme a Altea i en aquesta fira hem promocionat a més dels esports i la naturalesa, com ja hem dit, la gastronomia, la cultura… El clima del nostre municipi permet tindre molts visitants d’abril a novembre, i hem de continuar treballant perquè es puga viure durant tot l’any del turisme”, ha finalitzat Xelo González.
En aquesta primera edició després de la pandèmia, que ha concentrat a un gran nombre de visitants i professionals, Altea, a més de repartir fullets amb informació del municipi i els seus diferents atractius, ha disposat un codi QR a través del qual la gent pot tindre tota la informació en el seu dispositiu mòbil i consultar-la quan la necessite.
La regidoria de Turisme, una vegada finalitzada aquesta fira, ha començat a preparar les següents com és la de Brussel·les, i sobretot la fira espanyola més important, Fitur, que se celebrarà a Madrid a la fi de gener.