La Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, a través de l’IVAT, Institut Valencià d’Administració Tributària, ha obert a Altea una oficina d’atenció presencial per ajudar a la població a realitzar la renda del 2017.
L’oficina alteana d’atenció presencial Renda 2017 està ubicada a la segona planta de la Casa de l’Aigüa i romandrà oberta des d’hui 10 de maig fins el 2 de juliol, dia que acaba la campanya de la Renda. L’accés a la mateixa és possible tant pel carrer Pont de Moncau com per la Plaça de l’Aigua, sent aquest últim més accessible.
L’horari d’atenció al ciutadà és de 9:00 a 14:30 i de 16:00 a 19: 00h els dilluns, dimarts i dijous i de 9:00 a 15:00h els dimecres i divendres. Són tres els agents que atenen l’oficina i les persones que desitgen fer ús d’aquests serveis d’assessorament hauran de sol·licitar cita prèvia, indicant dia i hora que desitgen ser atesos, trucant al telèfon 901 22 33 44 o mitjançant la pàgina de l’Agència Tributària .
L’obertura de l’oficina ha estat precedida per la visita del director territorial de l’Agència Tributària a Alacant, Francisco Simoes i l’edil d’Hisenda, Pere Lloret, que han constatat que tot estigués a punt per oferir aquest nou servei al municipi. Un servei que Lloret ha valorat de forma positiva.
Pere Lloret ha recordat que “si algun ciutadà té dubtes per demanar cita, a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament, li explicaran com ha de fer-ho”.