Els edils de Seguretat Ciutadana, Miguel De la Hoz i Festes, Marta Lloret presidien divendres passat la Mesa de Coordinació de Seguretat per abordar diferents aspectes relacionats amb les Festes Patronals com la seguretat, neteja o infraestructures.
Aquesta reunió contava a més, amb representants de DYA, Empresa Pública, Federació de Moros i Cristians, comissió de festes del Crist del Sagrari, Tècnic d’Infraestructures, Tècnic de Festes, Serveis Jurídics Municipals, Guàrdia Civil i Policia Local.
Segons ha declarat el regidor de Seguretat Ciutadana, “aquesta Mesa és de màxima importància per a l’eficaç coordinació de tots els efectius durant les festes patronals i per al bon transcurs de cada acte que tindrà lloc al nostre municipi del 19 al 24 de setembre”.
A més, Miguel de la Hoz ha destacat que “a la Mesa de Seguretat s’han abordat temes tan importants com l’ús de la pólvora; coordinació davant de qualsevol tipus d’emergència; zones on s’han de desenvolupar els actes festers, entre altres temes d’interès”. I ha afegit que, “en aquesta reunió hem abordat tot el programa fester, acte per acte, per precisar al màxim la bona coordinació i desenvolupament dels mateixos”.