Select Page

Recepcionades estes noves instal·lacions esportives i d’oci per a totes les edats.

En el matí de hui, l’Equip de Govern, encapçalat per l’alcalde, Diego Zaragozí, i l’edil d’Escena Urbana, Aurora Serrat, ha visitat el Parc Sant Pere, amb motiu de la finalització de les obres i la seua obertura completa a l’ús veïnal.

Com ha explicat Serrat, “hui anunciem la finalització i recepció de l’obra del Parc Sant Pere. Al juliol es va recepcionar de manera parcial, obrint a l’ús la part esportiva i ara s’obri íntegrament”.

En paraules de l’edil, “el Parc Sant Pere està dissenyat com un espai inclusiu i segur per a totes les edats. Hem delimitat diferents zones de jocs, des dels 0 anys, que augmenten progressivament en dificultat i edat recomanada. A més, hem cuidat al màxim els materials emprats per a garantir la seua comoditat i practicitat, com els bancs fabricats amb un material que no absorbix calor, la qual cosa permet el seu ús en qualsevol moment del dia”.

Aurora Serrat ha volgut ressaltar que els accessos al parc s’han realitzat tots des del Passeig Sant Pere, amb l’objectiu d’augmentar la seguretat dels usuaris, en la seua majoria xiquets.

L’edil ha apuntat que “no s’ha obert la zona de jocs del parc fins ara perquè l’obra no estava acabada íntegrament, encara que així ho semblara”. Al que ha puntualitzat “l’empresa constructora considerava l’obra finalitzada, però des de l’Ajuntament detectem aspectes que podien resultar perillosos. No hem cedit fins que es van esmenar, prioritzant sempre la seguretat”.

El parc ja ha estat en ús este cap de setmana i l’acceptació ha sigut molt positiva, per la qual cosa Aurora Serrat ha mostrat satisfacció per això.

Recordem que les obres del nou Parc Sant Pere han tingut un cost d’al voltant dels 350.000€ assumits íntegrament per l’Ajuntament d’Altea i un període d’execució de 4 mesos, que al final s’ha prolongat fins als 6 per discrepàncies entre l’Ajuntament i la concessionària que al final s’han resolt concorde al plec de condicions establit pels tècnics.

Finalment, Aurora Serrat ha convidat a alteans, alteanes i visitants a gaudir d’este nou espai d’oci i esport situat en el Passeig Sant Pere; al mateix temps que ha demanat a la ciutadania, especialment als amos d’animals domèstics, al fet que contribuïsca a mantindre les instal·lacions en condicions de salubritat; especialment les zones d’arena, evitant per exemple que les mascotes realitzen les seues necessitats en elles.

 

Pin It on Pinterest