Select Page

L’usuari tindrà accés a qualsevol tipus d’informació referent a esdeveniments de la localitat com a festes, activitats culturals, patrimoni, naturalesa, esport, sol i platja, turisme i oci, aventura o allotjaments.

La regidoria de comerç ha informat sobre la finalització dels treballs del projecte de la instal·lació de 5 Mupis exteriors i 1 interior amb la integració d’una eina digital multi idioma per a orientar a la ciutadania. Aquesta acció s’ha realitzat gràcies a la subvenció concedida pel govern d’Espanya dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat per la Unió Europea- Next Generation EU per a la potenciació de la zona turística comercial d’Altea.

L’actuació té com a objectiu ser un canal de comunicació bidireccional entre els serveis que ofereix el municipi i la ciutadania. Un canal d’informació actualitzada entre comerç, hostaleria, turisme, serveis municipals i usuaris i usuàries.

El regidor de comerç de l’Ajuntament d’Altea, Jose María Borja, va destacar que aquests Mupis o suports publicitaris instal·lats com a elements del mobiliari urbà, “permetran a través del programa cicerone, tindre accés a qualsevol tipus d’informació referent a esdeveniments del nostre municipi com a festes, cultura, patrimoni, naturalesa, esport, sol i platja, turisme i oci, aventura o allotjaments, i comptaran amb un bot amb 96 idiomes diferents”.

 

 

Pin It on Pinterest