Select Page

El període de presentació de sol·licituds serà del 15 d’octubre al 12 de novembre.

A partir de hui, dimarts 15 d’octubre, les famílies alteanes que tinguen a càrrec menors de 3 anys i facen ús de les guarderies o Centres d’Educació Infantil autoritzats, podran sol·licitar l’ajuda que la regidoria d’Educació convoca per a tal fi. Així ho informa l’edil d’àrea, Xelo González.

Estes ajudes per assistència a escola bressol estan destinades a famílies empadronades a Altea amb fills o filles menors de 3 anys al seu càrrec, que facin ús d’una guarderia o Centre d’Educació Infantil, ubicat al terme municipal d’Altea i aporten el justificant bancari del pagament.

Se subvencionarà en funció de la renda de la unitat familiar i les subvencions, de 50€ per mes de fill o filla, seran aplicables per assistència durant els mesos d’octubre, novembre i desembre de 2023 i des de l’1 de gener al 30 de setembre del 2024. Segons les dades aportades per l’edil.

El termini de presentació de les sol·licituds, juntament amb la documentació complementària, s’acabarà el 12 de novembre i esta es realitzarà de forma telemàtica a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Altea, https://altea.sedelectronica.es  o presencialment amb cita prèvia a les Oficines d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament.

Documentació a presentar:

  • Fotocòpia del NIF/NIE de la mare.
  • Fotocòpia del NIF/NIE del pare.
  • Fotocòpia del Llibre de família.
  • Núm. compte bancari (IBAN) a nom del pare/mare sol·licitant per percebre ajuda.
  • Volant empadronament de la unitat familiar.
  • Autorització a l’Ajuntament d’Altea perquè reculla dades de l’Agència Tributària relatives al nivell de renda IRPF de l’exercici 2023 signat pel pare i la mare.
  • Certificat o informe emès per l’escola bressol en què es detallen els mesos complets durant els quals el xiquet o xiqueta ha assistit a l’esmentat centre.
  • Justificants bancaris dels pagaments mensuals efectuats, que acrediten que l’import d’assistència mensual a l’escola bressol ha sigut pagat. No s’admeten rebuts.
  • Declaració responsable del beneficiari/ària, mare o pare sol·licitant de l’ajuda, de no estar sotmés a la prohibició per obtenir la condició de beneficiari de subvenció i d’estar al corrent de les obligacions tributàries de la Seguretat Social.
  • Si escau justificació unitat familiar monoparental o de separació/divorci.

Més informació al Departament d’Educació, Planta Baixa de l’Ajuntament o telefonant al 965 84 13 00.

Pin It on Pinterest