Comerç, Turisme i Normalització Lingüística llancen una nova campanya de promoció dels productes de KM 0.
Les regidories de Comerç, Turisme i Normalització Lingüística s’han unit en una nova acció d’impuls i promoció del producte local a través d’una guia de noms en tres idiomes: castellà, valencià i anglès.
Esta acció, que consisteix a fer conèixer els productes de KM 0 i de temporada, tant procedents de la mar com de l’horta alteana, permetrà que el comprador els puga identificar tot i conèixer-los en un sol idioma; com així ho indica el responsable de Comerç, Miguel de la Hoz.
A més dels noms del producte, la campanya conté belles il·lustracions realitzades, a mà en aquarel·la, per l’artista local Teresa Such i hi apareixen els productes més representatius de la zona.
Als comerços es tindrà a disposició dels clients targetes amb estes il·lustracions i la seua nomenclatura. També a la Tourist Info Altea perquè els turistes puguen conèixer els productes locals.
Per la seua banda, l’edil de Turisme, Xelo González ha detallat que “esta acció està també emmarcada dins de les funcions a desenvolupar a l’eix de sostenibilitat de la norma UNE 178501:2018 de Sistema de Gestió de Destinacions Turístiques Intel·ligents; en la protecció del comerç tradicional, l’impuls del teixit productiu local i el foment de l’ús de productes locals, com la pesca i l’agricultura autòctona en promoció de la destinació turística a través de la seua gastronomia, millorant i impulsant l’economia local”.