Select Page

La Carpeta Ciutadana se suma a la Seu Electrònica Municipal.

La regidoria de Noves Tecnologies ha informat de l’adhesió del Consistori d’Altea a un nou mitjà d’informació per a ciutadans i empreses respecte a l’estat de les seues gestions amb l’Ajuntament; la Carpeta Ciutadana del Govern d’Espanya que se suma a la Seu Electrònica Municipal.

“Ens complau anunciar que des de l’Ajuntament hem apostat per seguir fent passos a l’administració electrònica i ara anunciem que des de la Carpeta Ciutadana, https://carpetaciudadana.gob.es , es podrà també consultar l’estat de les gestions de ciutadans i empreses amb l’administració local”, ha explicat Germán Manjón, regidor de Noves Tecnologies.

Com ha apuntat Manjón, “este avanç estratègic ha sigut possible gràcies a un treball previ d’optimització i normalització dels procediments municipals, amb l’objectiu d’aportar una eficiència més gran en la prestació de serveis als nostres ciutadans per oferir una informació veraç, actualitzada i de qualitat”.

Este projecte ha comptat amb el finançament de la línia estratègica 5 dels fons Next Generation de la Unió Europea, Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència del Govern d’Espanya.”

“L’adopció de tecnologia en la gestió administrativa no només simplifica els tràmits,

sinó que també agilitza els processos, reduint temps i millorant l’accessibilitat per part de la ciutadania”; comenta l’edil, qui ha declarat que “esta iniciativa reflecteix el nostre compromís amb la modernització i l’adaptació a les necessitats actuals, oferint canals de comunicació i accés a la informació municipal des de qualsevol dispositiu electrònic”.

“Estem convençuts dels beneficis que esta transformació aportarà a tots els nostres ciutadans”. Ha conclòs Germán Manjón, responsable municipal de Noves Tecnologies.

 

Pin It on Pinterest