Select Page

Pin It on Pinterest

Altea Digital
undefined
undefined
Dimarts al matí, l’alumnat de 3r d’ESO dels IES Altaia i Bellaguarda han assistit a la representació de l’obra “Rita Trobador”. Una proposta al voltant del 8M, les protagonistes de la qual són autores de la tradició literària, com ara Sor Isabel de Villena. L’obra s’ha desenvolupat en valencià i l’organització ha estat a càrrec de la regidoria de Normalització Lingüística, regida per Xelo González.
La regidoria de Normalització Lingüística ha organitzat una representació de “El Verí del teatre” de Rodolf Sirera. Està destinada a l'alumnat de Batxillerat del municipi i tindrà lloc el 18 d'octubre en horari de matí a l'auditori del Centre Social. A més, a les 19:30h es durà a terme una nova passada d'esta obra destinada al públic en general. L´entrada és lliure i gratuïta fins a completar l´aforament. Obra recomanada a partir de 12 anys.
Dimecres passat 5 de juliol es va iniciar a la “Aula de Cuina” el curs de cuina “Mini Xefs” destinat a xiquets i joves d'entre 7 i 16 anys. Una activitat organitzada per la regidoria d'Educació, regida per Xelo González, en la qual cada dia de la setmana es cuinarà una recepta diferent. L'edil va indicar que “aprendre a cuinar és una part important de l'aprenentatge, ja que és molt útil per a l'autonomia de les persones”.
Èxit de participació a la xarrada “Emergència lingüística” impartida per Xavier Serra dimarts passat a la Casa de Cultura i organitzada per la regidoria de Normalització Lingüística. Entre els presents hi havia l'edil d'àrea, Xelo González i l'alcalde, Diego Zaragozí.
En el marc del programa de commemoració del 8M, Dia Internacional de les Dones, Lucía Sócam ha cantat, hui al matí, les Dones del 27 en un concert dirigit a l'alumnat dels IES Altaia i Bellaguarda. L'activitat ha tingut lloc a l'auditori del Centre Social.