La regidoria d´Hisenda informa que un any més Altea comptarà amb un punt d´atenció per a la Renda 2023.
Este any el servei de la Generalitat a la Campanya de la Renda serà a través de les oficines liquidadores de districte hipotecari, Registres de la Propietat; que formen part de l’equip tributari de la Generalitat. Així ho ha informat el regidor d´Hisenda, Jose Maria Borja.
Borja, que agraeix a la Generalitat que Altea forme part dels 62 municipis de la Comunitat Valenciana que tindran este punt, explica que durant el mes de juny al Registre de la Propietat d’Altea, C/ Travessera el Port 1, s’oferirà el servei d’assistència presencial de la declaració de la renda amb cita prèvia.
Pel que fa a les cites presencials, estes es poden demanar a www.agenciatributaria.es amb NIF/NIE o DNI Electrònic, Certificat Electrònic, Cl@ve Pin o referència. També es pot sol·licitar a l’App “Agència Tributària” o telefonant als 901 22 33 44 i 91 553 00 71 de 9 a 19h, de dilluns a divendres, amb NIF/NIE.
El procediment que cal seguir és el mateix que en anys anteriors. Cal seleccionar el punt d’atenció, en este cas Oficina Liquidadora d’Altea, i després el dia i hora de la cita. El termini per demanar cita prèvia estarà obert del 29 de maig al 28 de juny i el servei presencial entrarà en funcionament del 3 de juny a l’1 de juliol.
També es pot sol·licitar cita prèvia per a assistència telefònica des del 29 d’abril passat.
Més informació a:
Com a responsable municipal d’Hisenda, Jose Maria Borja convida la ciutadania a fer ús d’este servei d’atenció presencial per a la Renda 2023.