Dijous 9 de maig de 17:30 a 20:30h a la Casa de Cultura.
La regidoria de Participació Ciutadana, en el seu afany per fomentar l’associacionisme, ha organitzat un taller pràctic, destinat a les associacions del municipi, on es donarà a conèixer quines són les obligacions documentals i els procediments legals que ha de complir una associació. Així ho ha revelat l´edil d´àrea, Joaquim Devesa.
Com ha explicat Devesa, “l’Ajuntament d’Altea, a través de la regidoria de Participació Ciutadana, ha tornat a subscriure conveni amb la Fundació Horta Sud. Esta fundació, entre altres coses, oferirà una sèrie de cursos i assessories per a totes les associacions del nostre municipi que les vulguen rebre i comencen este 9 de maig amb el curs d’obligacions documentals”.
Pel que fa al contingut del taller, les associacions poden portar la seua documentació i eixiràn de l’activitat amb els documents identificats i ordenats. També s’abordarà què és cada document i per què serveix; alhora que es revisaran els documents que falten a les associacions i se n’explicarà l’actualització documental.
A https://alteaparticipa.es/ es pot trobar tota la informació sobre el curs i materialitzar la inscripció.
“Invite totes les associacions que ho desitgen a aprofitar la formació d’altíssim nivell que es presta per enfortir i millorar l’associacionisme del nostre municipi” ha conclòs l’edil de Participació Ciutadana Joaquim Devesa.