Select Page

Pin It on Pinterest

Altea Digital
undefined
undefined
Si t’agrada l’escultura, no et perdes la tercera mostra d’escultura a la paret amb l’exposició “El retorn de les Gàrgoles”. Estarà present als carrers del Poble Antic d’Altea fins al mes de desembre. Inauguració dimarts 4 de juliol a les 20h des de la Casa de Cultura.
Cultura obri l'exposició “Darrere de les Gàrgoles”, que mostra què fan més els artistes autors de les gàrgoles. La mostra romandrà oberta al públic a la Casa Toni Fuster-Fundació E. Schlotter fins al proper mes de setembre.
Dimarts 18 de març, a les 19:00h a la Casa de Cultura, tindrà lloc la inauguració de l'exposició “Poètiques en llibertat” de Josep Sou. La mostra estarà exposada fins a l’11 d’abril. L'entrada per visitar-la és lliure, en horari de 09:00 a 14:00h i de 17:00 a 20:00 h de dilluns a divendres. No te la perdes!
La conferència de Dolores Herrero desperta l'interès de nombrós públic que es reunia, ahir a la vesprada de dijous a la Casa de Cultura, per conèixer l'univers de les gàrgoles. Doctora en Història de l'Art i experta en gàrgoles, Herrero compartia nocions i detalls de “Les imponents i irreverents gàrgoles de la Llotja de València”.
Divendres que ve 30 d'agost, a les 20h, la regidoria de Cultura i la Confradia del Castell de l’Olla atorgaran els premis del Concurs de Fotografia, alhora que es procedirà a la inauguració de l'exposició amb les millors imatges de l'esdeveniment. L´acte tindrà lloc a la Casa de Cultura i des de l´organització es convida a participar.