Select Page

Pin It on Pinterest

Altea Digital
undefined
undefined
L’IES Altaya organitza una Ecofira solidària com a part del seu projecte educatiu AltaiaActua, que este any està dedicat al canvi climàtic. La cita és el divendres 2 de juny i les portes del centre s’obriran a la ciutadania a les 9.15 h. Els diners recaptats seran destinats a l’hort Ecosocial de Creu Roja i la roba sobrant del mercat de segona mà es donarà a l’ONG Corazón Exprés. L’activitat compta amb la col•laboració de la Regidoria de Projectes Europeus.
L'edil d'Educació visita el Mercat d'Intercanvi organitzat per l'IES Altaia, en el marc del projecte educatiu dedicat al consum responsable, Altaia Actua, que tenia lloc el passat 31 de maig al centre educatiu mateix. Per tal de fomentar la reutilització, l'IES Altaia oferia una jornada copada per llocs d'intercanvi i actuacions.
Recordeu que este divendres 9 de juny comença Altea Blues Festival amb l'actuació de Claptonians amb el seu EC. Tribut. El dia 16 de juny serà el torn de Johnny BigStone & Sweet Marta. El tercer concert, 23 de juny anirà a càrrec de Wax & Boogie amb el seu Make up Your Mind i clourà el festival Altea Blues Project, Dany Tena & John Turner el 30 de juny. Tots els concerts seran a les 21:00h a l'auditori de la Plaça de l'Aigua.
Lluís El Sifoner presenta a la Casa de Cultura d'Altea el seu treball “Tinc un mànec més”. Una activitat emmarcada al projecte Primavera Musical de la UA. Els beneficis del disc aniran destinats a l'ONG Payasospital. Un disc on Lluís El Sifoner ha comptat amb la col•laboració d'artistes de la Comunitat Valenciana.
Hui al matí ha tingut lloc una nova “Partida d'Escacs Vivents” a la Plaça de l'Ajuntament. Una iniciativa que té per objecte fomentar la pràctica dels escacs a la comunitat escolar, alhora que es potencia el teatre educatiu com a eina d'aprenentatge. Organitzada pel CEIP Blanquinal i la regidoria d´Educació, l´activitat ha comptat amb la col•laboració del club d´Escacs Talaia d´Altea i el Centre d´Interpretació Carmelina Sánchez Cutillas.