Select Page

Pin It on Pinterest

Altea Digital
undefined
undefined
Altea celebra el Dia Mundial de l’Endometriosi amb la lectura d’un manifest a càrrec de la presidenta de l’associació El Grito del Silencio, Inmaculada Zaragoza. Es tracta d’una activitat emmarcada al programa d’actes del Dia de la Dona i hi han estat presents diversos dels regidors de la Corporació Municipal.
Amb motiu del Dia Mundial de les Malalties Rares, 29 de febrer, l´Associació de Malalties Rares de Benidorm i Comarca ha procedit a la lectura d´un manifest a la Plaça de l´Ajuntament d´Altea. Als membres d'AERBECO els van acompanyar diversos dels regidors de la corporació municipal que no van voler perdre l'oportunitat de participar en la mobilització global que té com a objectiu posicionar la realitat d'estes patologies a l'agenda pública.
El Dia Mundial de Conscienciació de l'Endometriosi, 14 de març, l'Associació d'Afectades d'Endometriosi, ADAEC, feia lectura d'un manifest a la plaça de l'Ajuntament d'Altea, amb l'objectiu de visibilitzar esta malaltia per avançar en un diagnòstic precoç, tractaments i investigació i aconseguir una millora en la qualitat de vida de les pacients.
A les 13.00h de hui 2 d'abril, Dia Mundial de Conscienciació sobre l'Autisme, la Corporació Municipal i l'associació Integra Marina Baixa han fet lectura d'un manifest i han penjat una pancarta al balcó de l'ajuntament amb l'objectiu de conscienciar la població sobre el Trastorn de l'Espectre Autista o TEA.
Hui, l'associació APARME, Associació Parkinson Mediterráneo, i la Corporació Municipal han penjat una pancarta al balcó de l'Ajuntament i llegit un manifest de sensibilització, coneixement i investigació del Parkinson, amb motiu de la celebració, el proper divendres 11 d'abril, del Dia Mundial del Parkinson. Unay Guerrero, president d'APARME, ha sigut l'encarregat de parlar sobre la malaltia i les seues seqüeles.