Select Page

Pin It on Pinterest

Altea Digital
undefined
undefined
El ball dels diumenges del CEAM CIM ha estat marcat aquesta setmana per la celebració del Dia Internacional de la Dona amb el lliurament de mocadors morats. 
El Centre Social va acollir ahir una sessió especial dels Diumenges de ball. Mes de 150 persones van celebrar el Dia del Pare ballant i berenant.  
Altea acull hui els actes centrals de la celebració del 8M, Dia internacional de les Dones. La regidoria d'Igualtat recorda que de 10.00 a 13.00 h tindrà lloc un programa especial de Ràdio Altea emès en directe des de la Plaça de l'Ajuntament; espai en el que també es desenvoluparà a les 12:00h la lectura del manifest institucional i el lliurament de premis dels concursos de cartells i micro relats “Altea és nom de dona”. Esta vesprada a les 17:00h eixirà cap a Alacant l'autobús, des de la Plaça de les Banderes, per participar a la Manifestació del 8M.
Benestar Social reprén els diumenges de ball per a majors
La regidoria de Turisme, en col·laboració amb Fesord, ha organitzat una ruta guiada adaptada pel barri històric de Bellaguarda, amb l'historiador Juanvi Martí. La cita tindrà lloc dissabte que ve 30 de setembre i es tracta d'una visita guiada amb intèrpret en llengua de signes, gràcies a la participació de la Federació de Sords de la Comunitat Valenciana, FESORD. L'eixida serà a les 11:00h a l'Ajuntament d'Altea i la reserva de plaça és gratuïta. Aquesta s'ha de dur a terme en touristinfo@altea.es o telefonant al 965 84 41 14. Per les característiques d'aquesta ruta adaptada, l'aforament està limitat a 15 persones.