Select Page

Pin It on Pinterest

Altea Digital
undefined
undefined
Si eres una persona gran i vius a Altea, no et pots perdre el ball i el berenar que la regidoria de Majors ha preparat per a tu al CEAM, el proper dimarts 14 de febrer a partir de les 18:00h amb motiu del Dia de Sant Valentí. Anima’t i vine!
Els més grans d'Altea s'han bolcat amb la vesprada de Sant Valentí organitzada per la Regidoria de Majors i han acudit en massa a gaudir del berenar i el ball que per a ells s'havia disposat.
Amb motiu de la celebració de Sant Valentí, en un cap de setmana d'allò més romàntic en la localitat d'Altea, s'ha posat en marxa la denominada “Ruta de l'Amor” per aquest dissabte 15 de febrer, i que organitza la regidoria de turisme de l'Ajuntament d'Altea. Es farà un recorregut pels llocs més pintorescos del municipi, amb eixida serà des de la Tourist Info d'Altea, al carrer sant Pere nº 14 a les 12.00 del migdia. La inscripció és totalment gratuïta, però encara així, caldrà reservar i confirmar plaça telefonant al 96 584 41 14 o enviant un correu electrònic a altea@touristinfo.net
Si t’agrada la música festera, no et pots perdre el Certamen Nacional d'Interpretació de Música per a Moros i Cristians que tindrà lloc el dissabte 5 d'octubre a Palau Altea, a partir de les 18:00h amb la cercavila i posterior concurs.
El proper dia 12 d’octubre la Regidoria de Joventut organitza una activitat multiaventura per a joves on podreu disfrutar de diverses activitats: ràpel, via ferrata, slackline, tir amb arc… Vine i que no t'ho conten! Més informació e inscripcions: 661689083 / joventut@altea.es.