Select Page

L’Ajuntament signa un conveni de col·laboració amb GVA Turisme Comunitat Valenciana

L’Ajuntament d’Altea rebrà una subvenció de 50.000 €, per part del Consell, per a realitzar accions de màrqueting i promoció dirigides a enfortir el posicionament del municipi durant 2022. Així ho marca el conveni que s’ha subscrit amb Turisme Comunitat Valenciana.

“Volem agrair la col·laboració de Turisme, que sempre està al costat dels municipis per a ajudar a millorar la seua gestió turística i, en aquest cas, la promoció. Gràcies a aquest conveni podrem millorar el nostre posicionament com a destí i donar visibilitat a un esdeveniment tan important com és el Castell de l’Olla”, ha comentat Xelo González, regidora de Turisme.

Amb aquesta aportació, el municipi realitzarà diferents accions de màrqueting, entre les quals destaca la promoció del Castell de l’Olla, declarat Festa d’Interés Turístic de la Comunitat Valenciana.

A més, es posarà en marxa una campanya de publicitat en punts estratègics, tant de la carretera AP-7, com de l’autovia Alacant-Madrid. Amb l’objectiu de generar impactes en zones d’elevat trànsit de vehicles. A més, s’implementarà una campanya de publicitat en les principals oficines de Correus d’Espanya, amb l’objectiu de generar impactes durant la temporada baixa en ciutats potencials.

Una altra de les accions que es duran a terme, és la campanya de promoció #AlteaÉsMar en punts estratègics del municipi, per a incentivar l’ús de l’etiqueta en les xarxes socials. També s’editaran nous plans turístics del municipi i, confeccionarà articles de promoció comercial enfocats al turisme familiar.

 

Pin It on Pinterest