Select Page

La regidoria de Comerç presenta una nova edició de la Ruta de Tapes. En aquesta ocasió, l’esdeveniment torna a la seua època original durant la primavera per a donar protagonisme als productes de l’horta local. Així ho ha donat a conéixer l’edil de l’àrea Miguel de la Hoz.

La jornada gastronòmica se celebrarà del 28 de maig al 6 de juny. “Creiem que és una època de l’any que convida a eixir a les terrasses a gaudir del bon temps i de la nostra gastronomia, especialment enguany i coincidint amb la finalització de l’estat d’alarma”, insisteix l’edil.

Els bars i restaurants elaboraren cadascun dues tapes diferents: una realitzada amb productes típics de l’horta de primavera i una altra de lliure elecció. El preu de les tapes és de 3 € i inclou vi, cervesa o aigua. La present edició compta amb la participació de 14 establiments locals: Gi&Bla, L’ideal, Terramaris, La Cañata, Pizzeria Il Banditto, Mana Lounge, Casa Vital, Bon Vent, El austríaco, Club Nautico Marina Greenwich, Bistro Shabby Chic, La trova, Hasaki sushi i Bistro La Clau.

D’altra banda, la iniciativa compta amb la participació organitzativa de GastroEventos, que a través de la seua aplicació gratuïta ofereix un mapa, informació de la ruta i permet als usuaris, a través del dispositiu mòbil, votar cadascuna de les tapes que consumisquen, sense necessitat de portar el fullet de la ruta en paper. De la Hoz explica que els participants entraran en el sorteig d’uns lots de regal oferits per Borpe, Cervezas Althaia, Clavileño i Ivan Pérez Nutrición.

Finalment, el regidor de l’àrea ha ressaltat que compta amb el patrocini de L’Exquisit Mediterrani-Comunitat Valenciana i la Diputació d’Alacant amb la col·laboració de l’associació local d’hostalers, Hospal. “Aquest any més que mai cal fer costat a la nostra hostaleria i per això animem a tots els veïns i visitants d’Altea a gaudir d’aquestes jornades gastronòmiques”, conclou de la Hoz.

Altea gastronòmica

L’anunci de la jornada gastronòmica també ha inclòs la presentació de la marca “Altea gastronòmica” i el seu logotip que es promocionarà com un dels pilars de l’oferta turística del municipi en FITUR i Madrid Fusión.

Pin It on Pinterest