Select Page

Per tercer any consecutiu, l’Ajuntament d’Altea i AVIBE signen un conveni de col·laboració que inclou jornades formatives per al sector turístic. Este acord sigut signat este mateix matí per l’alcalde, Jaume Llinares i el president de l’associació Juan José Pérez Parker. Hi han estat també presents a l’acte de ratificació l’edil de Turisme, Xelo González i Beatriz Sanz, secretària de AVIBE.

Segons els detalls aportats per la responsable municipal de Turisme, àrea impulsora de l’acord, “les accions que es comtemplen s’han consensuat amb el Consell Local de Comerç i Turisme per a la formació de les empreses del sector comercial i turístic”.

“Els objectius d’este acord són el foment de l’associacionisme i la defensa de la imatge del sector turístic i empresarial”, ha explicat la regidora, qui ha detallat que l’Ajuntament, a través de Turisme, subvencionarà AVIBE amb la quantitat de 2.000€ per a la realització de les formacions “Xarxes Socials Aplicades a l’Empresa” i Estratègies i Eines de Màrqueting per afrontar nous reptes en el comerç”. Ha detallat González, que ha indicat que “ja és possible la inscripció en el primer dels cursos, a través de avibe@avibe.org  que donarà inici el proper 5 de maig”.

El curs “Xarxes Socials Aplicades a l’Empresa” consta de 5 sessions de 2,5h, amb un total de 12h de formació. Este curs es divideix en els mòduls Optimització, gestió i edició de fotografia i vídeo; Facebook per a les empreses; Instagram per a les empreses; Eines per a professionals per a la gestió de xarxes socials i finalment, introducció de la publicitat en xarxes socials. Este curs oferirà accés gratuït durant 3 mesos per a tots els participants a eines de monitorització i programació de continguts Metricool en el seu pla Pro5.

El curs “Estratègies i Eines de Màrqueting per afrontar nous reptes en el comerç” consta de dos tallers: “Estratègies de màrqueting i comunicació per al comerç” i “Eines digitals per impulsar el comerç”.

Finalment, la regidora de Turisme convida a la participació de comerços i empreses turístiques en estes jornades formatives que, “segur redundaran en una millora de la comunicació entre oferta i demanda, així mateix com en l’especialització del sector turístic i desenvolupament de les TIC als que l’actual sistema social ens aboca”.

Pin It on Pinterest