Select Page

Els empresaris que van participar en els webinars “Com reactivar l’activitat de forma segura davant la COVID-19 a Altea”, i els que estiguen interessats, poden obtindre un distintiu diferencial per al seu negoci i els resultats del diagnòstic.

El passat mes de maig, les regidories de Comerç i Turisme, encapçalades per Miguel De la Hoz i Xelo Gonzàlez, respectivament, van organitzar una sèrie de webinars, impartits per l’empresa alteana Siggo, per abordar el tema “Com reactivar l’activitat de forma segura davant la COVID-19 a Altea”.

L’empresa ha elaborat uns qüestionaris d’autodiagnòstic tenint en compte el contingut d’estos seminaris de reactivació de l’activitat, requisits de la nova normalitat, normativa vigent, grups de sanitat sectorials, normatives ICTE i recomanacions sanitàries autonòmiques i nacionals, entre d’altres. “Es tracta de diferents models d’enquestes que donen l’opció a les empreses d’assabentar-se si disposen de les mesures necessàries i recomanables per combatre la COVID-19 des dels seus negocis i poder adaptar-se ràpidament als canvis que presenta cada escenari”, ha detallat el responsable de Comerç.

Per la seua banda, Xelo González ha donat a conèixer que “la realització d’estos qüestionaris donarà pas a la implantació d’un distintiu diferencial per a les empreses del municipi, que transmetrà els valors de confiança, qualitat i seguretat, per les quals destaca Altea”. El distintiu estarà disponible per a restaurants i bars, hotels, altres allotjaments turístics, activitats turístiques, comerços de no alimentació i comerços d’alimentació.

Estos qüestionaris són una continuació dels webinars sectorials impartits en el mes de maig i que tant èxit de participació van tindre. Per este motiu, les regidories esmentades i l’empresa Siggo donen l’oportunitat d’enviar un autodiagnòstic amb els resultats a les empreses que van participar d’estos seminaris i a les noves empreses que estiguen interessades. Des de Siggo han explicat que els autodiagnòstics s’han creat amb formularis de Google Forms perquè siga ràpid el seu emplenament i tractament de dades. Finalment, cada participant rebrà un correu amb el resum de les mesures que tenen implantades i quines s’han de desenvolupar.

Les inscripcions estan disponibles a través d’este formulari i les regidories de Comerç i Turisme enviaran un correu electrònic a les empreses que tenen censades per convidar-les a participar en el projecte. Per a més informació, ambdues àrees estan disponibles per respondre tots els dubtes respecte a la correcta implantació de les mesures, a través del correu de Comerç, tecnica.comercio@altea.es, i de Turisme, altea_gestion@gva.es.

Pin It on Pinterest