Select Page

Des d’ahir, 11 de maig, i fins al 30 de juny, un equip de la Regidoria de Benestar Social assessorarà en la gestió per sol·licitar les ajudes a l’habitatge de segona mà, lloguer habitual, a totes les persones que tinguen dificultats en realitzar tràmits amb certificat electrònic, que complisquen els requisits i aporten la documentació requerida per la Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica.

Estes ajudes estan aprovades pel Decret 52/2020, de 24 d’abril de Consell, per a la concessió directa i per contribuir a minimitzar l’impacte economicosocial de la COVID-19 en els lloguers d’habitatge habitual.

El regidor de l’àrea, José Luis León Gascón, ha dirigit la creació d’un equip de treball per a tramitar les ajudes urgents de lloguer i informar, via telefònica i mitjançant correu electrònic, dels tràmits a seguir. ‘’Per ajudar de la millor manera possible a totes les persones que ho necessiten, s’ha format un equip de tramitació administrativa que atendrà trucades al telèfon habilitat especialment a l’efecte 96 688 12 30, en horari de 9 a 14:30 hores, de dilluns a divendres, i en el correu electrònic ayudaalquiler@altea.es’’.

L’edil ha recordat que podran ser beneficiàries d’estes ajudes urgents al lloguer les persones en situació d’atur des del 15 de març de 2020, en situació d’Expedient de Regulació d’Ocupació (ERTO) o autònoms/es amb reducció de jornada i pèrdua de ingressos dels membres de la unitat de convivència. Al respecte de l’habitatge, deu tractar-se de la residència habitual on convisquen els membres de la unitat familiar i de la qual sol·liciten l’ajuda de lloguer i on estan empadronats. Les persones sol·licitants no han de tenir altres propietats al seu nom i han de continuar en esta residència els 6 mesos posteriors a la sol·licitud, havent de justificar els pagaments de lloguer després de l’aprovació d’esta ajuda per la Conselleria.

Pin It on Pinterest