Maria A. Laviós, responsable de Foment de l’Ocupació i de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, ha posat totes les facilitats possibles per als autònoms que necessiten l’expedició de la seua firma electrònica per demanar l’ajuda que ha convocat la Generalitat Valenciana.
Els autònoms que es troben en situació de sol·licitar estes ajudes, i no compten amb la firma electrònica, poden demanar cita prèvia a través de WhatsApp enviant un missatge al 661 796 563. Tan sols hauran de facilitar el seu nom i cognom, número de telèfon, correu electrònic i DNI i rebran la resposta amb el dia i l’hora de la seua cita per anar a fer-se el certificat digital. Sols es procedirà al tràmit si s’ha realitzat este pas; no atendran a cap persona que no tinga cita prèvia.
Cal recordar que el número de telèfon sols està disponible per a eixa finalitat, la de donar cita. Els interessats que necessiten més informació o tenen dubtes al respecte poden telefonar al 96 584 13 00 o fer-ho a través del correuadl@altea.es i tecnica.comercio@altea.es.
“Com que este tràmit s’ha de fer de manera presencial, els autònoms que tinguen la seua cita prèvia, hauran de presentar-se a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, el dia i hora que indicarem, on es faràn torns per respectar i garantir les mesures de seguretat”, ha conclòs la regidora.