Select Page

El Consistori, davant l’actual Estat d’Alarma que travessa el país, ha afegit en les seues pàgines web municipals un chatbot per respondre a tots els dubtes que suscita el Covid-19. El seu nom és Carina i es troba a la part inferior esquerra de la pantalla a alteadigital.es, altea.es i, en breus, a radioaltea.com i visitaltea.es.

El regidor de Comunicació i Noves Tecnologies, Pere Barber, ha explicat que “l’assistent virtual està disponible les 24 hores del dia i pot ajudar a aclarir tots els dubtes relacionats amb el coronavirus, com els símptomes o com evitar el contagi, i dubtes amb l’Estat d’Alarma”. Este servei gratuït ha estat desenvolupat per un equip d’experts de l’empresa 1MillionBot, especialitzada en la creació d’Assistents Virtuals Intel·ligents, i dirigit per la doctora Raquel Pomares, experta en biologia.

Altea s’uneix a altres tantes entitats que ja han inserit a Carina a les seues pàgines, com la Generalitat Valenciana, Diputacions Provincials, Ajuntaments, universitats, mitjans de comunicació i empreses. “Carina té accés a informació veraç i contrastada i utilitza fonts d’informació oficials com l’OMS, el Ministeri de Sanitat o articles científics, entre d’altres”, ha detallat Pere Barber, qui accentua “serà de gran ajuda per aclarir dubtes i desmentir rumors que hem vist circular per xarxes socials els últims dies”.

L’edil ha agraït a l’empresa 1MillionBot la seua implicació i la ràpida execució en la inserció del chatbot a les pàgines web municipals i recorda que mitjançant els canals oficials es continua publicant informació actual i responent als dubtes de la població.

Pin It on Pinterest