Select Page

La Regidoria de Joventut, organitzadora del festival, ha posat en marxa esta campanya contra actituds sexistes

La tercera edició del Fesporrat, que es celebrarà demà dissabte 30 de setembre, comptarà amb una campanya de sensibilització contra actituds masclistes i sexistes. Esta campanya és la primera vegada que es porta a terme al festival i s’ha plasmat en els gots que es vendran a la barra eixa mateixa nit amb els lemes ‘+ Festa – Copes + Respecte Zero Assetjament’ i ‘No tot s’hi val, de festa actituds festives i no sexistes’.

Com explicava el regidor de Joventut, Pere Barber, organitzador del Fesporrat i de la campanya, “hem de tindre especialment en compte este tipus d’actituds, i denunciar-les si ens trobem amb algun cas” i afegia que “la campanya consisteix en plasmar en els gots que es vendran a la barra els lemes esmentats per conscienciar a tota la gent que assistisca que podem estar de festa sense moltestar ningú”.

A més, el regidor afegia que “aquest tipus d’actituds augmenten amb el consum d’alcohol, per això s’ha decidit fer esta campanya de ‘+ festa – copes’ i plasmar-la als gots, donat que és un producte que passarà per les mans de la majoria d’assistents i l’impacte serà molt gran’’.

Pin It on Pinterest