Select Page

El passat 13 de setembre els membres del Consell Municipal de Comerç i Turisme, reunits en sessió, coneixien l’informe de repercussió mediàtica del Castell de l’Olla. Informe en què s’ha recopilat la repercussió prèvia, durant i després del Castell, a les xarxes socials, premsa escrita, premsa digital, ràdio i televisió, elaborat a sol·licitud del propi òrgan.

Anna Alvado, regidora de Turisme i presidenta del Consell, ha explicat que “el resultat obtingut en aquest estudi és de 460.000 €, aquesta xifra és el que ens costaria contractar a tots els mitjans de comunicació que s’han fet ressò del Castell de l’Olla i d’Altea. Gràcies a la gestió realitzada pels membres de la Confraria del Castell, la Regidoria de Turisme i la Regidoria de Comunicació, tota aquesta difusió ha tingut només un cost de 10.000 €”.

La Regidora de Turisme manifestava que “aquest resultat justifica, més que suficient, la col·laboració que l’administració local aporta a aquest esdeveniment alteà, sent el que més promoció turística fa d’Altea. Seguint amb la política d’austeritat adoptada per aquest Ajuntament des del principi de la legislatura, l’administració local inverteix al Castell de l’Olla el necessari i convenient perquè el seu desenvolupament siga un èxit. L’import aproximat és de 40.000 €, dels quals 30.000 € s’assignen al conveni de col·laboració entre l’Ajuntament d’Altea i la Confraria del Castell de l’Olla per sufragar el cost de la pólvora, i l’import restant es distribueix entre els conceptes d’Infraestructures, Premsa i Comunicació”.

Per la seua banda, el president de la Confraria i membre del Consell, José Pérez Gorgoll, agraïa la col·laboració de l’Ajuntament i declarava que el cost total del Castell de l’Olla és superior a aquesta xifra de manera que també cal agrair als col·laboradors i empreses alteanes que, any rere any, aconsegueixen amb les seues aportacions que es puga realitzar aquest esdeveniment. Gorgoll feia un esment especial als confrares per la seua tasca encomiable que permet que el Castell de l’Olla siga un èxit.

Referent a això, la regidora informava que “des de la Regidoria de Turisme es segueix treballant perquè s’incremente la col·laboració des de les administracions superiors. Diputació d’Alacant ja ha confirmat l’increment de la seua aportació i s’està treballant en aconseguir una subvenció superior a la dels últims anys per part de la Generalitat Valenciana”.

Anna Alvado conclou agraint la gestió dels membres de la Confraria i la seua implicació en la promoció d’aquest esdeveniment, aconseguint sense cap cost, la difusió d’Altea en horari de màxima audiència en el noticiari d’Antena 3 Televisió, tant el mateix dissabte del Castell de l’Olla a la nit, com diumenge al migdia. D’aquesta manera, es posa Altea en el punt de mira de milers d’espectadors, acció promocional que l’administració local no podria assumir de cap manera.

Pin It on Pinterest