Select Page

Este cap de setmana té lloc a la nostra localitat el primer dels actes forts de les festes de Moros i Cristians com són les 24 hores de futbet, i amb aquest motiu des de les Regidories de Sanitat i Benestar Social es posa en marxa per segon any consecutiu la campanya “Coneixement i Bona Lletra”.

El edil de l’àrea, Diego Martínez, avançava que la finalitat d’esta activitat és sensibilitzar   a la ciutadania, especialmente als joves, dels riscs del consum i abús de l’alcohol al temps que pretén promoure hàbits de vida saludables i potenciar una cultura de salut preventiva per a desfer el mite de que la festa ha d’anar unida al consum d’alcohol.

Esta campanya de prevenció de riscos per consum d’alcohol en la que tindrà lloc, tal com informava el regidor, una barra de còctels sense alcohol i un concurs de selfies el mateix dissabte 2 de setembre en el transcurs de les 24 hores de futbet, i està organitzada per la propia regidoría i per la Unitat de Prevenció de Conductes Adictives d’Altea (UPCCA), la Federació de Moros i Cristian Sant Blai   i la UNDEF. A més compta amb la subvenció de la Diputació d’Alacant i la Conselleria de Sanitat .

Diego Martínez anima a la población a apropar-se i a participar d’este projecte que de nou es porta a la nostra localitat ja que ha destacat que es de suma importancia concienciar a la población, especialmente a la més jove, de que els moments d’oci es poden gaudir de manera sana

Pin It on Pinterest