Des de la Regidoria de Participació Ciutadana s’estan organitzant diversos tallers i cursos per enfortir el teixit associatiu del poble. El primer taller tindrà lloc a la Casa de Cultura el dissabte, dia 25 de març, de 9 a 14 hores, i tracta de les obligacions documentals de les associacions. L’activitat, eminentment pràctica, està destinada a les associacions per tal d’informar de les novetats legislatives i ajudar a les entitats en totes les obligacions documentals.
Com ha explicat la regidora de Participació Ciutadana, Beatriz González, ‘’el taller és pràctic, per això demanem a les associacions que porten la seua documentació per tal de posar els documents al dia, identificar-los i arxivar-los. Al curs es revisaran els documents que poden faltar, posarem al dia els que no estiguen actualitzats, explicarem què és cada document i per a què serveix, i posarem al dia de les obligacions documentals de l’associació’’.
González ha destacat que és necessari que els assistents porten al curs la documentació de l’associació: estatuts, acta fundacional, junta directiva actualitzada, resolucions de registres, cens de l’Ajuntament, segur de responsabilitat civil, cif, i qualsevol altra documentació de la qual es dispose’’.
‘’És un curs molt pràctic, pensem que pot ser de gran utilitat per a les associacions’’, assenyalava la regidora. Atès que té un màxim de participants, cal inscriure’s, contactant amb la Regidoria de Participació Ciutadana posant-se en contacte amb la pròpia regidora a través del correu electrònic : bgonzalez@altea.es o el telèfon: 96 584 1300.