L’Ajuntament d’Altea ha engegat, a través del seu web Visitaltea, dos nous portals per a seguir enfortint la seua promoció turística en la xarxa. L’oferta en esport nàutic i la promoció de la important activitat cultural i artística d’Altea, formaran part d’aquests dos nous portals.
Aquestes dues novetats van ser presentades aquesta setmana als diferents professionals dels sectors nàutic i artístic de la localitat, interessats en la promoció de les seues ofertes i negoci. L’edil de Turisme de l’Ajuntament d’Altea, Vigela Lloret, valorava molt positivament aquesta nova eina de promoció, “hem aconseguit crear, des de l’àmbit publique en estreta col·laboració amb el sector privat, dos nous portals que seran de molta utilitat per a aquells turistes i visitants que decidisquen venir a Altea. D’aquesta forma estem posant en valor un portal del gust de tots, i que dóna cabuda a l’oferta que es poden gaudir a Altea”.
Altea ha apostat per una estratègia de promoció en línia del municipi. De fet la localitat està posicionada com la tercera població de la província d’Alacant, amb una de les estratègia de més èxit. Per tot açò, el regidor de Xarxes Socials i Noves Tecnologies, Vicent Sanz, va destacar que “el treball conjunt entre diverses regidories està aconseguint els resultats esperats, en tots els projectes engegats per l’Ajuntament”. Així mateix, Sanz va assenyalar que el INVAT·TUR, l’Institut Valencià de Tecnologies Turístiques, ha reconegut l’estratègia d’Altea com un model a seguir en promoció turística, “som una població turística per excel·lència i es fa imprescindible l’ús de les xarxes socials per a arribar cada vegada a més públic, i per açò devem seguir apostant per aquesta via”, va concloure l’edil alteà.