Select Page

  La regidora de Turisme, Vigela Lloret, ha valorat molt positivament la promoció turística que Altea ha realitzat durant els cinc dies que ha estat present en la 38º edició de la Fira Internacional de Turisme, Fitur, de Madrid. Lloret ha destacat el treball dut a terme, especialment, durant els tres primers dies de fira, dedicats als professionals, on Altea ha mantingut reunions amb empresaris del sector, touroperadors i amb l’Oficina de Turisme de Roma.

  Vigela Lloret s’ha mostrat molt satisfeta amb els resultats de la trobada de treball amb el director de l’Oficina de Turisme de Roma, Carlos Hernández. En aquesta reunió es va acordar promocionar l’oferta turística d’Altea, juntament amb la de destinacions com Xàbia i Dénia. Aquestes tres localitats formaran part d’una campanya de publicitat que el seu objectiu serà atorgar-los visibilitat en aquest país ‘’ja que les tres destinacions són del grat del turisme italià”, assenyalava l’edil.

  La campanya promocional a Itàlia es realitzarà en diversos suports, entre ells destaquen les xarxes socials, Facebook, i en revistes especialitzades en viatges, turisme i tendències; així com en les oficines de turisme.

  ‘’Altea reuneix les condicions idònies per a atraure al turisme italià, indicava l’edil. La nostra localitat; un poble blanc, amb un nivell de vida mitjà alt, que destaca per la qualitat dels seus serveis, així com per la seua activitat cultural i on es poden practicar esports nàutics en un entorn natural de gran bellesa; és la destinació que cerquen els turistes italians”. ‘’A més, informava Lloret, existeixen infraestructures per a potenciar les relacions i reforçar la presència d’aquest turisme a Altea, com és un vol diari Roma-Alacant; amb la qual cosa són molts els turistes d’aquest país el que trien visitar la Costa Blanca’’.

  Per a Vigela Lloret, “dels quatre anys que porte assistint a Fitur, est ha sigut el millor Fitur amb diferència”. ‘’Hem dut a terme una intensa activitat a través de reunions i contactes amb empresaris, per a donar la màxima visibilitat als seus productes, serveis i negocis, i promocionant Altea entre els milers de turistes que van acudir a la fira”, explicava la regidora. Segons les dades de l’organització, que ha confirmat l’edil de Turisme, enguany s’ha batut el rècord de visitants i expositors, “i en aquest context de la fira, Altea segueix sent un de les destinacions predilectes dels turistes”.

  L’edil de Turisme també ha destacat la presentació en Fitur de les quatre noves rutes turístiques urbanes, que comptaran amb senyalització específica, i que serviran perquè els visitants a Altea coneguen millor el casc antic i la zona declarada Bé d’Interès Cultural, BIC. Aquestes rutes, que es van a oferir, a partir de Setmana Santa, responen ‘’a una demanda dels visitants d’Altea, que reuneix entreteniment i cultura’’, comentava l’edil. Són quatre rutes que parteixen de diferents punts de la localitat, envoltant Altea, i que totes elles desemboquen en el baluard, de manera que una vegada en ell es podrà visitar el nucli del casc antic d’Altea, i la zona declarada Bé d’Interès Cultural, BIC.

  Així mateix, l’Ajuntament d’Altea presentava també en Fitur diferents millores en el portal web turístic, www.visitaltea.es, entre les quals es troben la inclusió de dos nous espais dedicats a la nàutica i a l’art i la cultura, que estaran disponibles a partir de Setmana Santa.

  Lloret qualificava com ‘’molt positiva’’ també l’estada en Fitur per a les empreses alteanes. Sobre aquest tema ha destacat els convenis de col·laboració que ha signat l’Hotel Cap Negret amb el Touroperador belga, Jetair; el WHL, tour operador del mercat italià, capdavanter a Espanya i l’escandinau Orbitz.

Pin It on Pinterest