Select Page

Vigela Lloret, edil de Comerç, feia ahir balanç de la campanya de
Comerç de Nadal, que el seu objectiu era incrementar la visibilitat del
comerç local i promoure les compres durant el període nadalenc.

L’edil mostrava la seua satisfacció, i també la dels comerciants
adherits, pel gran acolliment que ha tingut la campanya en el sector
comercial local, amb la participació de 43 comerços adherits, ‘’un dels
nombres més alts de participants dels últims anys’’, informava Lloret.
Així mateix, l’edil destacava ‘’la bona rebuda de la campanya per part
dels comerços, així com el treball conjunt dut a terme entre els
comerciants i l’Ajuntament per a la celebració de les diverses
activitats de promoció del comerç local que comprenia la campanya’’, per
la qual cosa Lloret mostrava el seu agraïment a tots els comerciants
participants.

Entre les activitats organitzades l’edil
destacava el sorteig de 600 euros entre totes les compres realitzades en
els comerços adherits durant el període nadalenc fins al dia 6 de
gener. I anunciava el nombre que va resultar ser l’afortunat en el
sorteig, realitzat ahir al mig dia en directe en Ràdio Altea, que va
anar el 3865. L’edil explicava que es van repartir 9.000 bitllets entre
tots els clients que van realitzar les seues compres en els establiment
adherits a la campanya.

Lloret recordava les xifres de la
campanya, en la qual s’han repartit 15.000 borses i 15.000 adhesius amb
el lema de la mateixa, ‘’Per Nadal, comerç d’Altea. Un regal per al teu poble’’. ‘’Aquestes borses i adhesius han donat visibilitat al
comerç local, no solament a Altea, sinó també en tota la comarca, i la
província, i han sigut una forma de promoure les vendes en les dates
nadalenques en els establiments locals, amb el que complim els objectius
que ens havíem proposat’’, indicava Lloret.

‘’Altea ha sigut un
punt de referència tant per a la comarca com per a la província,
informava l’edil, i hem rebut a molts visitants que han fet les seues
compres en la nostra localitat’’. ‘’Així mateix, i pel que fa a altres
anys, els consumidors estaven més animats i açò també ha afavorit les
compres’’.

La campanya de comerç ha explicat també amb
activitats paral·leles per als comerços adherits, com un curs de
paqueteria i el concurs d’aparadors, que va repartir 1.000 euros entre
els cinc guanyadors, JR Òptica, Interóptica, Llenceria Rosé, Assul Kids i Casa Mediterrània, que es van donar a conèixer el passat dia 19
de desembre. Sobre aquest tema, Lloret destacava la importància de
‘’engalanar els aparadors per a motivar a la compra’’.
Finalment,
l’edil informava que la Regidoria de Comerç compta amb una base de dades
de 620 comerços a Altea, als quals convidava a participar en les
activitats futures de la regidoria, així com a acostar-se a l’àrea de
comerç de l’Ajuntament per a sol·licitar informació sobre aquest tema,
així com per a actualitzar les seues dades amb la finalitat de rebre la
informació de les activitats de la regidoria.

Pin It on Pinterest