Select Page

El sector turístic és potser un dels més complicats que podem trobar-nos
en internet, pel nivell de competència que presenta. Parlar de
posicionament i turisme, implica haver d’abordar una lluita titànica
d’estratègia. Una tasca que aquesta donant molt bons resultats a
l’estratègia VisitAltea. Ja s’han aconseguit més de 8.000 amics
naturals de VisitAltea, superant aqueixa xifra fins als 15.000 amics en
algunes fotografies determinades d’aquesta estratègia que a més és
alimentada cada dia més pels propis internautes i amants d’Altea
arribant a aconseguir fins a 50.000 impactes per imatge.

A més,
en el baròmetre de les xarxa social Facebook de les destinacions
turístiques de la Comunitat Valenciana, Altea a través de la seua
estratègia turística VisitAltea, ocupa actualment el tercer lloc de la
província d’Alacant i el cinquè de tota la Comunitat, dades que
signifiquen el posicionament de la destinació Altea en la xarxa.

Per a l’edil de Turisme de l’Ajuntament d’Altea, Vigela Lloret,
aquesta notícia suposa un important respatler al treball que es porta
realitzant des del seu departament des de fa uns anys, “l’estratègia de
posicionament turístic que iniciem fa 3 anys, està arribant a tenir uns
resultats de gran impacte entre la societat d’internautes amb una
tendència alcista a l’hora de triar les seues destinacions turístiques”
va destacar la regidora de Turisme Vigela Lloret. “Hem de tenir
present que el turista avui cerca la seua destinació principalment sobre
la base dels seus gustos i aficions, i la xarxa és el lloc de trobada.
És per açò que l’estratègia VisitAltea basada en el multiposicionament, es va basar en l’estudi de valors de la marca i
destinació que després s’ha anat traslladant gradualment als continguts i
la visibilització i abast dels mateixos”, va destacar Lloret.

Pin It on Pinterest