Després de desenvolupar la Primera Fase del Pla de Modernització, que ha
consistit en la implantació de la ‘Seu Electrònica’, la digitalització
d’expedients i factures, el nou programa de comptabilitat i el ‘Portal
del Proveïdor’, el Ple de l’Ajuntament ha aprovat aquest matí dues noves
mesures per a impulsar la Segona Fase del Pla de Modernització. Es
tracta del Reglament de Notificació Electrònica i l’eina ‘Gestió
Patrimonial’.
En el cas del Reglament de Notificació
Electrònica, s’estableix la seua obligatorietat per a professionals,
proveïdors i contractistes del Consistori, així com per a treballadors i
polítics de l’Ajuntament. Aquesta iniciativa permetrà estalviar temps
en les notificacions, així com una reducció en les despeses postals i de
paper.
Respecte a la segona mesura, l’Ajuntament s’ha acollit
al Pla Modernitza 7.0. de la Diputació d’Alacant, la qual cosa permetrà
implantar l’eina‘Gestió Patrimonial’, amb l’objectiu de mantenir
actualitzat l’Inventari del Patrimoni Municipal.