Select Page

Després de desenvolupar la Primera Fase del Pla de Modernització, que ha
consistit en la implantació de la ‘Seu Electrònica’, la digitalització
d’expedients i factures, el nou programa de comptabilitat i el ‘Portal
del Proveïdor’, el Ple de l’Ajuntament ha aprovat aquest matí dues noves
mesures per a impulsar la Segona Fase del Pla de Modernització. Es
tracta del Reglament de Notificació Electrònica i l’eina ‘Gestió
Patrimonial’.

En el cas del Reglament de Notificació
Electrònica, s’estableix la seua obligatorietat per a professionals,
proveïdors i contractistes del Consistori, així com per a treballadors i
polítics de l’Ajuntament. Aquesta iniciativa permetrà estalviar temps
en les notificacions, així com una reducció en les despeses postals i de
paper.

Respecte a la segona mesura, l’Ajuntament s’ha acollit
al Pla Modernitza 7.0. de la Diputació d’Alacant, la qual cosa permetrà
implantar l’eina‘Gestió Patrimonial’, amb l’objectiu de mantenir
actualitzat l’Inventari del Patrimoni Municipal.

Pin It on Pinterest