Select Page

‘VisitAltea, l’eina mestra del Pla Estratègic del Posicionament del Sector Turístic d’Altea, s’ha presentat aquest matí en un acte celebrat en el Mirador del Palau al que ha assistit una nombrosa representació d’empresaris del sector, i que ha contat amb la presència del Director General de Turisme de la Generalitat Valenciana, Sebastián Fernández, el Regidor de Presidència, Jesús Ballester i l’edil de Turisme, Vigela Lloret. 
En la presentació, a través de diferents vídeos i de l’explicació tècnica del projecte, es detallat que ‘VisitAltea’ és fruit de la sinergia entre l’Ajuntament i el sector turístic. El procés va començar com resultat de les conclusions del ‘Fòrum Altea Dinamitza’ , celebrat a Altea al maig i juliol d’aquest any i que va reunir a representants del sector turístic, de l’administració local, autonòmica i estatal. Des de llavors, ‘VisitAltea’ ja ha aconseguit 12 milions d’impactes en les xarxes socials, i ha estat visitada simultàniament per 3.800 persones. 
L’objectiu de la nova estratègia turística és mostrar Altea al món a través d’un aparador en Internet com ‘és VisitAltea’, que té quatre mòduls principals: ‘EnjoyAltea’, ‘Experiences’, ‘Life Style’ i “’IneedAltea’. Cadascun recull diferents aspectes de tot el que necessita un turista a Altea, però a més es pot interactuar on-line i de forma instantània. A més, s’integraen una estratègia comercial en la línia marcada per TourEspaña amb la seva página VisitSpain, i altres pàgines similars en destinacions turístiques consolidats com Madrid, Barcelona o Londres. 
En la presentació Jesús Ballester ha destacat la unió entre el sector públic i privat i ha assenyalat que “en aquests temps cal adaptar-se als nous reptes que ens marquen les noves tecnologies, i per a això necessitem unir forces”. Ballester ha remarcat que ‘VisitAltea’ “és una eina que permetrà vendre la marca Altea en tot el món i hem d’adaptar-nos als nous temps fent d’Altea una destinació atractiva, però també donant-lo a conèixer, donant-li visibilitat, i això avui dia s’aconsegueix a través d’Internet i les xarxes socials”. 
La regidora de Turisme, Vigela Lloret, ha posat l’accent en la col·laboració que ha tingut amb tot el sector turístic que ha participat a través de reunions i propostes. Lloret ha manifestat que ‘VisitAltea’ “és un punt de partida, ja tenim la Plataforma que necessitàvem, ara cal fer-la funcionar”. Lloret també ha assegurat que el principal objectiu que es va marcar des que va assumir la responsabilitat de Turisme va ser adaptar l’oferta turística als nous temps “perquè estàvem ancorats en les formes del passat però el món està canviant i, com més aviat ens adaptem, millor posicionats estarem per a plantar cara als reptes que ens imposa el mercat turístic, on les noves tecnologies són imprescindibles per a atreure a nous visitants”. 
Per a l’edil de turisme, ‘VisitAltea’ neix “perquè perduri en el temps, és una eina per al present però també per al futur, i serà la qual faci visible Altea en el món” i va fer una crida als empresaris presents a l’afirmar que “de vosaltres depén ‘VisitAltea’, perquè és la vostra eina, però per a fer-la útil necessita més treball, més participació i més unió ja que el nostre objectiu comú és que Altea sigui una marca estimada per tot el món”. 
Per la seva banda, Sebastián Fernández, ha ressaltat que en els temps difícils que viu el sector, “són imprescindibles eines com ‘VisitAltea´ i va agregar que “en el sector turístic marcat per la globalització i una gran competència entre els mercats emissors, la irrupció de les noves tecnologies ha suposat una revolució en la promoció turística i ens ha fet canviar a tots”. 

Pin It on Pinterest