Select Page

La regidora de Turisme, Vigela Lloret, ha donat a conèixer aquest matí les últimes dades d’ocupació hotelera d’Altea, corresponents als mesos de juliol i agost. Tal com ha assenyalat, durant el mes de juliol l’ocupació hotelera d’Altea va arribar el 81% de mitjana, mentre que en el mes d’agost aquesta xifra va arribar el 90% de mitjana, arribant al 100% en el cap de setmana del Castell’de l Olla. Per a Lloret, aquest última dada demostra que “els esdeveniments que posen Altea en valor són els quals atreuen turisme nacional i internacional”. 

Així mateix, Lloret ha recordat que en el mes de juliol també van començar les Visites ‘Guiades’ per Altea, com un nou projecte municipal, i en total s’han desenvolupat nou visites, amb una mitjana de 20 participants en cadascuna d’elles, entre turistes i residents. La iniciativa va néixer amb l’objectiu de poder donar a conèixer els racons més emblemàtics d’Altea, com el Nucli antic o Bellaguarda, de la mà d’un guia local i durant un recorregut proper a les dues hores de durada. 

L’edil de Turisme també ha posat l’accent en les noves estratègies de comunicació implementades des de l’Ajuntament d’Altea per al sector turístic, a través de les xarxes socials i les noves tecnologies, i que s’engloben dintre del Pla Estratègic de Turisme fins al 2015. Lloret ha destacat la iniciativa ‘Visit Altea’, a través de la qual ja s’han arribat a els 2.280 usuaris del perfil de Facebook, amb un abast de 200.000 persones en cada publicació de Facebook. Mentre que s’han registrat més de 3 milions d’impactes en Twitter, durant els tres mesos estivals. 

En aquest mateix sentit, Lloret ha remarcat que “en el concurs www.megustaaltea.com s’han registrat 62 opinions positives de visitants sobre la destinació Altea, que ha generat 4 milions d’impactes en Twitter. I en el concurs de fotografia Instagram, s’han xifrat 996 fotografies, amb més de 24.000 ‘m’agrada’ en les fotografies, que han generat 4,5 milions d’impactes inspiradors d’Altea”. Finalment, com xifra global l’estratègia de Visit Altea durant aquest estiu ha generat durant els tres mesos de l’estiu més de 20 milions d’impactes de contingut d’atracció sobre la destinació Altea, basat en els valors clau de Mediterrani ‘’, ‘Qualitat’, ‘Benestar’, ‘Relax, ‘Serenitat’, ‘Art i Cultura’ i ‘Societat’. 

Pin It on Pinterest