Select Page

La regidoria de Turisme d’Altea ha donat a conèixer els resultats de les seves accions en xarxes socials realitzades durant aquest estiu, dissenyades amb l’objectiu de donar a conèixer els valors culturals, gastronòmics, mediterranis i d’estil de vida d’Altea, entre els visitants Nacionals que han passat les seves vacances en la nostra localitat. 
El concurs www.megustaaltea.com basat a participar amb les raons per les quals a cada visitant li agrada gaudir d’Altea, ha contat amb 62 participants de tota Espanya, generat en total gairebé 4 milions d’impactes, i la guanyadora dels quals ha estat Immaculada Pelat, amb 1815 vots, qui viurà al costat de segon i tercer classificat amb 1032 i 936 vots respectivament, una setmana de vacances vivint com un autèntic alteà. La iniciativa ha ajudat, a més, a sumar més de 1200 nous seguidors de la pàgina “visitaltea” en facebook des de juny. 
D’altra banda, el concurs fotogràfic desenvolupat en la xarxa social “instagram” ha generat 902 fotografies amb l’etiqueta #enjoyaltea, i amb més de 1 milió d’impactes, i 12000 “M’agrada”, ha atret a centenars d’afeccionats a la fotografia des del telèfon smartphone a conèixer en imatges els valors d’Altea. 
La foto guanyadora del concurs fotogràfic, es presentarà directament com foto de portada en el llançament del portal turístic www.visitaltea.es , amb el qual la Regidoria de Turisme vol oferir un aparador comú als agents turístics de la destinació, en el qual poder seguir transmetent els valors d’Altea d’una forma cooperativa, tal com marquen els nous temps. 
Segons ha explicat la regidora de Turisme d’Altea, Vigela Lloret, “estem molt contents amb l’èxit obtingut amb les accions en xarxes socials d’aquest estiu, ja que estem convençuts que hem pogut transmetre, gràcies especialment a la implicació i suport dels agents turístics del municipi, els valors que fan d’Altea una destinació turística molt especial”. “I tot això amb nou llenguatge i amb diversos formats en internet arribant, de forma diferent i inspiradora, a un important numero de visitants als quals els agrada o agradaria gaudir d’Altea. A més, gràcies a aquestes accions, hem après a veure amb els ulls dels nostres visitants, com ens perceben, per a així, poder desenvolupar cada vegada accions més adaptades al que busquen en nosaltres com destinació turística”, ha conclòs Lloret.

Pin It on Pinterest