Select Page

  La Regidoria de
Turisme, Comerç i Foment de l’Ocupació de l’Ajuntament d’Altea ha llançat avui
una nova campanya en xarxes socials, dirigida als milers de visitants que té
Altea durant l’estiu. La campanya se centra que els visitants demostrin per
quins els agradaria gaudir vivint com un alteà durant una setmana, a través de dos concursos en xarxes
socials: un en facebook i altre en ‘l’Etiquetatge de fotografies’ en el
portal www.Enjoyaltea.com .

A través del portal www.megustaAltea.com , qualsevol persona que vulgui viure una setmana com un alteano, podrà indicar les seves raons per les quins li
agrada gaudir d’Altea. Les tres raons més votades, a data 30 d’agost de 2012,
guanyaran una setmana de vacances gratis “vivint com un alteano” per a dues persones.

Així mateix, s’han creat dos portals destinats a recopilar fotografies d’Altea.
A través del portal www.Enjoyaltea.com, tots aquells visitants que etiquetin les seves
fotografies mentre gaudeixen d’Altea en Facebook, Twitter, Instagram o Pinterest amb l’etiqueta #EnjoyAltea veuran en el portal les seves fotografies
publicades. Un jurat seleccionarà, a data 30 d’agost, una fotografia guanyadora
para #Enjoyaltea, convertint-se a més ambdues fotos, en foto
principal del Portal.

Per a la regidora de Turisme, Vigela Lloret, ”aquest tipus d’iniciatives,
basades en la participació activa dels visitants en el posicionament en
Internet de la destinació Altea, ajuden en gran mesura, no solament que Altea
tingui una bona imatge en Internet, sinó especialment, que els nostres
visitants i amics comparteixin i gaudeixin amb nosaltres un sentiment molt
especial sobre els valors, matisos i estil de vida mediterrani del que gaudim a
Altea”.

La iniciativa s’emmarca dintre del ‘Pla Global de Promoció Turística Atea
2014’, amb el qual Altea pretén convertir-se en un referent mediterrani dels
cridats “*Slow *Destinations”, o destinacions en els quals el temps té un
especial valor i cada detall és un moment especial, concepte associat a la
posada en valor del producte local o “Quilòmetre Zero”, iniciatives de
cooperació publico-privades o disposar d’un programa d’activitats obert per grups
d’interès i aficions comunes.

Pin It on Pinterest